آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

وزیر پیشین مخابرات:

حاضرم با اکلیل حکیمی و دادستان کل مناظره کنم/ وزارت مالیه به فساد آغشته است

عبدالرزاق وحیدی وزیر پیشین مخابرات و تکنالوجی معلوماتی در واکنش به سخنان اکلیل حکیمی وزیر پیشین مالیه که در مورد عدم وجود کارآیی درست در وزارت مخابرات زده بود، در یک پُست فیسبوکی نگاشته است که حاضر به مناظره با وزیر پیشین مالیه است.
به گزارش خبرگزاری دید، اکلیل حکیمی وزیر پیشین مالیه در مصاحبه با طلوع‌نیوز گفته است که سیستمی برای جمع‌آوری محصول مخابراتی در وزارت مخابرات وجود ندارد.
اما عبدالرزاق وحیدی وزیر پیشین مخابرات در برابر این سخنان آقای حکیمی واکنش نشان داده و آن رانوعی خاک زدن به چشم مردم خوانده است.
آقای وحیدی نگاشته است: در مورد افزایش عواید داخلی و مصارف بودجه٬ مغالطه در اعداد و ارقام در واقع خاک زدن به چشم مردم است. همچنین بر اساس گزارش‌های اداره سیگار و حتی مکتوب ریاست جمهوری به شماره ۷۲/۴۶۱ مورخ ۱۳۹۷/۳/۲ به نقل از شخص رییس جمهور« فساد اداری در وزارت مالیه به اوج رسیده است».
وحیدی این پرسش را نیز مطرح کرده است: فشار مالیاتی را مردم افغانستان تحمل کردند٬ چرا رییس جمهور مدالی را که باید به مردم افغانستان بدهد٬ به وزیر مالیه می‌دهد؟‌
همچنان آقای وحیدی ادامه داده است: در مورد مالیه محصول مخابراتی٬ وزیر مالیه هنوز نمی‌داند که در ماده چهارم٬ هفتم٬ دهم و سیزدهم قانون محصول مخابراتی (و نه قانون تنظیم امور مخابراتی) وزارت مالیه و اداره اترا مسئول نظارت و جمع‌آوری شفاف محصول مخابراتی هستند.
در این پست آقای وحیدی آقای حکیمی و حمیدی را به مبارزه طلبیده و گفته است که در حضور رسانه‌ها و دادستان کل اسنادی را که از فساد در وزارت مالیه در اختیار دارد، فاش خواهد ساخت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا