آخرین اخبارافغانستان

حمایت سران اقوام در فاریاب از نیروهای امنیتی

حمایت سران اقوام در فاریاب از نیروهای امنیتی

همایش سران اقوام فاریاب امروز بخاطر حمایت از نیروهای امنیتی، خیزش‌های مردمی، توسعه پروژه‌های انکشافی و بسیج مردم در راستای مبارزه با مواد مخدر توسط اداره اقوام و قبایل این ولایت با حضور مسوولان محلی، علمای دینی، وکلای مردم در شورای ولایتی، فعالان جامعه مدنی، سران اقوام، زنان و جوانان در شهرمیمنه این ولایت برگزار شد.
سید عارف گهریک، رییس اقوام و قبایل فاریاب گفت که به باور سران و متنفذین اقوام، والی فاریاب با وجود چالش‌های امنیتی توانسته است توجه رهبری حکومت مرکزی را در قسمت تطبیق پروژه‌های بزرگ انکشافی، اقتصادی و اجتماعی جلب نماید.
وی افزود که، آنها رییس برق را بخاطر فعالیت‌های خستگی ناپذیرش در قسمت روشن نگهداشتن خانه‌های مردم و شهردار میمنه را به غرض آوردن اصلاحات در اداره مربوطه، بازپس‌گیری زمین‌های غصب شده و ابتکارات تازه‌اش در امر بازسازی تقدیر کرده‌اند.
به باور انجینر احمد جاوید کیوان، شهردار میمنه، صاحب تندیس در حقیقت تیم کاری شهرداری است که صادقانه بخاطر رفاه و آسایش مردم‌شان کار می‌کنند و همچنان حاصل فداکاری و قربانی‌های نیروهای امنیتی می‌باشد که با سپر ساختن سینه‌های‌شان در برابر تیغ مخالفان مسلح زمینه فعالیت را برای شهرداری و مردم مساعد کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا