آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

مشاور امنیت ملی:

وحشت‌آفرینی طالبان نمی‌تواند مردم ما را به عقب برگرداند

مشاور امنیت ملی می‌گوید که طالبان در حالی‌ که ادعا بر کشتار نظامیان دارد، از تلفات ملکی به گونه‌ای بی‌شرمانه چشم‌پوشی نموده و دروغ می‌گویند.
به گزارش خبرگزاری دید، حمدالله محب مشاور شورای امنیت ملی در واکنش به انفجار موتربمب در زابل اظهار داشت که تروریستان یک‌بار دیگر با بی‌رحمی تمام، هم‌وطنان ما را هدف قرار داده و وحشت آفریدند.
محب افزود: طالبان با انجام حملات دهشت‌افگنانه در ولایت‌های زابل و ننگرهار ده‌ها تن از هم‌وطنان بی‌گناه ما را شهید و زخمی نموده و یک‌بار دیگر دشمنی شان را با کشور ما آشکار ساختند.
وی تصریح کرد که گروه طالبان در ولایت ننگرهار مرکز توزیع تذکره الکترونیکی را که یک مکان ملکی است و در ولایت زابل یک شفاخانه را هدف حملات وحشیانه شان قرار دادند که از اثر آن کودکان، زنان و دیگر افراد ملکی قربانی شدند.
درخبرنامه‌ای که از سوی دفتر شورای امنیت ملی منتشر شده، آمده است: این گروه در حالی ‌که ادعا بر کشتار نظامیان دارد، از تلفات ملکی به گونه‌ای بی‌شرمانه چشم‌پوشی نموده و دروغ می‌گویند. طالبان از این طریق می‌خواهند در بین مردم وحشت ایجاد کنند و به اهداف شوم شان برسند؛ اما مردم ما هرگز به این اجیران بی‌گانه تسلیم نشده و به عقب بر نمی‌گردند.
حمدالله محب می‌افزاید: طالبان همواره زیر سرکوب شدید نیروهای دلیر امنیتی و دفاعی ما قرار داشته و در هیچ گوشه کشور امن نخواهند بود.
این گفته‌ها در حالی مطرح می‌شود که روز گذشته در نتیجه انفجار موتربمب در زابل نزدیک به ۱۰۰ تن کشته و زخمی شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا