آخرین اخبارافغانستان

حملات تهاجمی طالبان بر ولسوالی دوشی ولایت بغلان عقب زده شد


مقام‌های محلی ولایت بغلان می‌گویند، روز گذشته طالبان حملات تهاجمی شان را بالای پوسته‌های امنیتی ولسوالی دوشی این ولایت آغاز کرده بودند که پس از چندین ساعت درگیری حملات این گروه به عقب زده شد.
به گزارش خبرگزاری دید، عبدالحی نعمتی والی بغلان می‌گوید: طالبان حوالی ساعت ۳:۰۰ بعد از ظهر روز گذشته، بر پاسگاه‌های امنیتی در مناطق کیلگی و مرکز ولسوالی دوشی حمله کرده و این درگیری تا نیمه‌های شب گذشته ادامه داشته است.
آقای نعمتی افزود، جنگ بین نیروهای امنیتی و طالبان تا ساعت ۳ شب گذشته ادامه داشت و سرانجام طالبان با متقبل شدن تلفات سنگین، از ساحه متواری شدند و در حال حاضر اوضاع به حالت عادی برگشته است.
هرچند والی بغلان از آمار دقیق ‌تلفات جنگجویان طالب جزئیات نمی‌دهد، اما گفت:« در این درگیری به طالبان تلفات وارد شده و احتمالاً ۳ فرمانده محلی طالبان در میان کشته‌شدگان این گروه هستند.»
این مقام حکومتی افزود، در این درگیری ۳ تن از نیروهای امنیتی کشته شده است.
والی بغلان همچنان گفت: شاهراه کابل- بغلان که روز گذشته به روی ترافیک مسدود شده بود، در حال حاضر باز شده و هیچ مشکلی امنیتی در این مسیر وجود ندارد.
ولسوالی دوشی یکی از ولسوالی‌های ناامن بوده که طالبان در ایمقام‌های محلی ولایت بغلان می‌گویند، روز گذشته طالبان حملات تهاجمی شان را بالای پوسته‌های امنیتی ولسوالی دوشی این ولایت آغاز کرده بودند که پس از چندین ساعت درگیری حملات این گروه به عقب زده شد.ن مناطق حضور گسترده دارند و هرازگاهی با نیروهای امنیتی درگیر می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا