آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

حمدالله محب:

حمله بر آزادی بیان و رسانه، مغایر ارزش‌های انسانی است

حمدالله محب مشاور امنیت ملی در واکنش به حمله بالای کارمندان تلویزیون خورشید، آنر ا شدیداً محکوم کرده و تصریح نموده که این گونه حملات مغایر با ارزش‌های انسانی و اسلامی است.


به گزارش خبرگزاری دید، مشاور امنیت ملی گفته است، با تاسف فراوان اطلاع حاصل نمودم که امروز بالای موتر حامل کارمندان تلویریون خورشید از سوی دشمنان انسانیت، آزادی بیان، روشنایی و مردم افغانستان حمله وحشیانه صورت گرفته است که متاسفانه شماری از کارمندان این رسانه شهید و زخمی شدند.
آقای محب در این اعلامیه با خانواده قربانیان این رویداد، تلویزیون خورشید و خانواده رسانه‌های افغانستان ابراز همدردی کرده است.
محب: حمله به رسانه‌ها و آزادی بیان در مغایرت با ارزش‌های انسانی، اسلامی و حقوق بشری است این حمله نمایانگر اوج وحشت و دهشت گروه‌های تروریستی می‌باشد.
به باور مشاور امنیت ملی، رسانه‌ها و آزادی بیان که مرجع آگاهی‌دهی و پیام رسانی محسوب می‌شوند نباید مورد تهدید و خطر قرار گیرند این حمله ذلیلانه را با شدید ترین الفاظ محکوم می‌نمایم
داکتر محب خبرداد که با مسئولین مربوطه هماهنگی صورت گرفته تا زمینۀ رسید‌گی به مجروحین این حادثۀ تروریستی را مساعد ساخته و از هیچ‌گونه سعی و تلاش، دریغ نه ورزند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا