آخرین اخباراجتماعاسلایدشوافغانستانامنیت و حوادثخبر های مهمسیاست

رییس جمهور غنی:

حمله بر اماکن عمومی جنایت ضدبشری است/ انتقام آن را چند برابر می‌گیریم

محمداشرف غنی رییس جمهور در یک نطق ویدیویی حمله بر دانشگاه کابل را تروریستی خواند و به عاملان این حمله هشدار داد که انتقام آن را چند برابر خواهد گرفت.


به گزارش خبرگزاری دید، رییس جمهور غنی پس از پایان حمله تروریستی بر دانشگاه کابل خطاب به دشمنان افغانستان گفت که بدون گرفتن انتقام رها نخواهند شد.
وی بیان داشت: «انتقام خون پاک اولادها و شهدای معصوم ما حتماً چند برابر از شما گرفته خواهد شد. نیروهای دلیر ما، شما را در هرگوشه می‌پالند و از بین خواهند برد».
او افزود که مردم افغانستان مانند گذشته باز هم در کنار قهرمانان دلیر شان ایستاده‌اند و از آنان به عنوان مدافعین وطن، مردم، قانون و ارزش‌ها، حمایت قاطع می‌نمایند.
رییس جمهور: «دشمنان افغانستان و حامیان آنان باید به گونه واضح بدانند که مردم قهرمان ما هیچ‌گاه در برابر ظلم و وحشت هیچ ظالم و جابری سر خم نکرده اند، بلکه مانند نیروهای دلیر امنیتی و دفاعی ما با شجاعت و دلیری مبارزه کرده اند».
آقای غنی تأکید کرده که حمله بر اماکن عمومی و مردمی، حمله بر عزت، پیشرفت و آینده روشن افغانستان می‌باشد.
غنی: «یک‌ بار دیگر با تاکید می‌گویم که حمله بر هموطنان ما، مساجد، تکایا و مراکز علمی، فرهنگی، اکادمیک و تاسیسات عام‌المنفعه، حمله بر انسان و جنایت ضدی بشری است.
گفتنی است که سه مهاجم مسلح روز گذشته با هجوم بر دانشگاه کابل دانش‌جویان و استادان این دانشگاه را به رگبار بستند. دست‌کم ۲۰ تن جان باخت و ده‌ها تن دیگر زخمی شد.
گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا