آخرین اخبارافغانستان

حمله تهاجمی طالبان بالای پاسگاه‌های فاریاب عقب زده شد


مسئولان امنیتی در فاریاب از تلفات سنگین به طالبان در این ولایت خبر داده و می‌گویند که حملات تهاجمی طالبان بالای پاسگاه‌های امنیتی در مرکز ولسوالی شیرین‌تگاب این ولایت عقب زده شد و۱۷ طالب کشته و زخمی شدند.
عبدالکریم یورش، سخنگوی پولیس فاریاب می‌گوید که نظام‌الدین قیصاری، فرمانده پولیس ولسوالی قیصار از کمین طالبان در مسیر سرک شاهراه میان ولسوالی قیصار–المار جان به سلامت برد.
سخنگوی پولیس فاریاب می‌افزاید که فرمانده پولیس ولسوالی قیصار هنگامی‌که می‌خواست از ولسوالی قیصار به شهر میمنه مرکز این ولایت بیاید، در منطقه “قروغ سای” ولسوالی المار به کمین طالبان برخورده که در نتیجه درگیری‌ها ۱۰ طالب کشته و ۲ تن دیگرشان زخم برداشته‌اند. از سوی دیگر، آقای یورش گفت که طالبان شب گذشته حملات تهاجمی شان ‌را بالای پاسگاه‌های امنیتی در منطقه دشت فیض‌آباد که در نزدیکی مرکز ولسوالی شیرین‌تگاب موقعیت دارد، آغاز کرده بودند که توسط نیروهای امنیتی دوباره به عقب زده شدند.
وی می‌گوید که در نتیجه درگیری‌های نیروهای امنیتی با طالبان در ولسوالی شیرین‌تگاب این ولایت ۳ طالب کشته و۲ تن دیگرشان زخمی شده‌اند.
سخنگوی پولیس فاریاب گفت که در نتیجه درگیری‌ها میان نیروهای امنیتی با طالبان در ولسوالی شیرین‌تگاب، ۲ نیروی امنیتی زخمی و به افراد ملکی آسیب نرسیده است.
طالبان تا حال در رابطه به کشته و زخمی‌شدن افرادشان به رسانه‌ها ابراز نظر نکرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا