آخرین اخبارافغانستانتحلیلسیاست

امرالله صالح:

حمله خونین شامگاه سه‌شنبه در کابل، کار طالبان بود

اکثر انتحاری‌ها قبل از انجام عمل انتحار یک نوع تابلیت را می‌خورند که وضع عصبی شان را برهم می‌زند و باعث می‌شود که تصمیم خود را در هرصورت انجام دهند.


عکس از بی بی سی

از سه هفته بدین‌سو طالبان به تمام صاحبان، کارمندان و خدمه‌های سالون‌های عروسی در جاده میدان هوایی، کتبی و از طریق شب‌نامه اخطار داده بودند که هوتل‌های خود را ببندند.
درین شب‌نامه‌های تروریستی آمده بود که هوتل‌هایی که محافل عروسی دایر می‌نمایند و بخصوص آن‌هایی که همیشه میزبان مجالس اراکین مهم‌اند عنقریب مورد حمله قرار خواهند گرفت. ازین مسئله تک – تک کارمندان هوتل‌ها خبر دارند و به یقین که نهادهای ذیربط نیز با خبرند.
کسانی که شک دارند جنایت دیروز کار طالب است می‌توانند این موضوع را مستقلانه تجسس نمایند. اینکه چرا به محفل قرآن حمله شد، ممکن است به انتحاری گفته شده بود که این محفل مربوط به دولت است.
دیگر این که اکثر انتحاری‌ها قبل از انجام عمل انتحار یک نوع تابلیت را می‌خورند که وضع عصبی شان را برهم می‌زند و باعث می‌شود که تصمیم خود را در هرصورت انجام دهند. این مسئله نیز به کسانی که دسترسی به تحقیقات حملات ناکام تروریستی داشته‌اند هویدا و معلوم است. پس از روی این ثبوت و قراین معلوم است که قتل عام دیروز که جنایت ضد بشری بود، کار طالب، یاران طالب و یا همفکران طالب است. لطفاً با نشر اعلامیه‌های مبهم و کلی گویی‌های بی‌مفهوم مردم را بیشتر بی‌استقامت نسازید. اگر بخواهیم وضع را تغیر دهیم باید مسایل را روشن و واضح بیان نماییم. ازکلی گویی و ایجاد ابهام پیروزی به دست نمی‌آید. لطفاً به مردم دروغ نگویید زیرا تنها اعتبار خودتان بیشتر هیچ می‌شود.
صفحه فیسبوک امرالله صالح

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا