آخرین اخبارافغانستان

حمله هوایی در فاریاب؛ به شمول ولسوال نام‌نهاد قیصار ۵۰ تروریست کشته شد

سپاه ۲۰۹ شاهین می‌گوید که هواپیما‌های بدون سرنشین امریکایی، یک تجمع بزرگ طالبان را در ولسوالی قیصار ولایت فاریاب بمباران کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری دید، سپاه ۲۰۹ شاهین امروز سه‌ شنبه (۶ سنبله) با نشر خبرنامه‌ای گفته است که این حمله هوایی شب گذشته انجام شده است.
در خبرنامه آمده است:« حوالی ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه شب بر اثر حمله هوایی بالای یک مهمان‌خانه مربوط «ملا شیرین‌گل» ولسوال نام نهاد طالبان برای ولسوالی قیصار در منطقه «چیچکتو» ولسوالی قیصار به شمول ملا شیرین‌گل ولسوال خودخوانده طالبان برای قیصار ۵۰ تروریست طالب کشته شده و دو عراده واسطه نوع هایلکس و داتسون کاملاً تخریب شده است.»
این در حالی است که روز گذشته نیز، سپاه ۲۰۹ شاهین از کشته‌شدن ملاشیرین‌گل ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی قیصار خبر داده بود.
سپاه ۲۰۹ شاهین روز گذشته در خبرنامه‌ای گفته بود که در حمله گروهی و تهاجمی طالبان مسلح به کاروان نیروهای امنیتی در ولایت فاریاب دست کم ۷۳ طالب مسلح به شمول ۷ فرمانده کلیدی آنان کشته شده‌اند.
در خبرنامه آمده بود که عصر روز دوشنبه (۵ سنبله) کاروان نیروهای امنیتی در مسیر غورماچ- قیصار با یک کمین بزرگ طالبان رو به رو شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا