آخرین اخباراسلایدشوافغانستاناقتصاد و توسعهحکومت

حنفی: اگر اراده باشد ، بودجه و نیروی داخلی ما را به توسعه و آبادانی می رساند

خبرگزاری دید: مولوی عبدالسلام حنفی؛ با اشاره به راه اندازی پروژه‌های بزرگ انکشافی در شهرکابل خاطرنشان نمود؛ در صورتی که برای توسعه و پیشرفت اراده وجود داشته باشد با -بودجه و نیروی داخلی- می‌توان به توسعه و آبادی رسید.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا با انجنیر عامر یاسر، معاون تخنیکی شاروالی کابل دیدار کرد.

دفتر مطبوعاتی معاونت اداری ریاست الوزرا امروز (۲۳ دلو) با نشر خبرنامه‌ ای می گوید: دراین دیدار عبدالسلام حنفی ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و کارکردهای شاروالی کابل با تأکید بر ایجاد نظم، تنظیف و راه اندازی پروژه‌های انکشافی، ابراز داشت: مسئولان در شاروالی و سایر ادارات ذیربط برای تنظیف، سرسبزی، نظم و آبادی شهر کابل بیشتر تلاش کنند.

در این دیدارمولوی حنفی؛ با اشاره به راه اندازی پروژه‌های بزرگ انکشافی در شهر کابل خاطر نشان نمود؛ در صورتی که برای توسعه و پیشرفت اراده وجود داشته باشد با -بودجه و نیروی داخلی- می‌توان به توسعه و آبادی رسید.

انجنیر عامر یاسر، معاون تخنیکی شاروالی کابل نیز گفت: از زمان حاکمیت دوباره امارت اسلامی در کشور، این اداره توانسته پروژه‌های انکشافی زیادی را در نقاط مختلف شهر کابل با بودجۀ داخلی راه اندازی و تکمیل کند و در سال آینده نیز برنامه ها و پروژه های انکشافی مدنظر است.

گفتنی است که تلاش های  شاروالی کابل در بیش از دوسال گذشته در عرصه‌های زیباسازی، تنظیم و سرسبزی شهر کابل موثر بوده است و توانسته است با کارگیری از بودجه داخلی پروژه‌های انکشافی را در این شهر تکمیل کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا