آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادثخبر های مهمسیاست

رحمت‌الله نبیل:

حکومت در تامین امنیت تکت‌های انتخاباتی برخورد دوگانه دارد/ انتخابات را تحریم نمی‌کنیم

تیم انتخاباتی امنیت و عدالت با اظهار این که تیم ارگ در میدان رقابت سنگ‌اندازی می‌کند، اعلام کرد که از تصميم تحريم انتخابات حمايت نمی‌کند.

تیم انتخاباتی امنیت و عدالت با اظهار این که تیم ارگ در میدان رقابت سنگ‌اندازی می‌کند، اعلام کرد که از تصميم تحريم انتخابات حمايت نمی‌کند.
به گزارش خبرگزاری دید، تیم انتخاباتی امنیت و عدالت به رهبری رحمت‌الله نبیل اعلام کرد که انتخابات در کنار این‌که مسیر درست برای نهادینه شدن دمکراسی و قدرت ‌مردم محور است، یک جشن‌ملی برای تعیین سرنوشت مردم و نمایش مردم سالاری در برابر استبداد و خودکامگی نیز می‌باشد، اما متاسفانه حکومت در رأس دستگاه ارگ مثل تمامی قضایای وارد در مدیریت انتخابات به شدت مغرضانه، تنگ‌نظرانه و با خودخواهی محض عمل می‌کند.
این تیم در اعلامیه‌ای گفته است: بسته یا «پکیج» امنیتی تیم امنیت ‌وعدالت علی‌رغم دستورالعمل و تعهدات قانونی تاهنوز اجرایی نشده و چالش‌های جدی را در انجام کمپاین‌ها/ مبارزات‌انتخاباتی ما به‌وجود آورده است.
اعلامیه می‌افزاید: حکومت و نهادهای امنیتی آن به رغم این ‌که می‌دانند بیشترین تهدیدهای دشمن متوجه تیم امنیت ‌وعدالت می‌باشد، توجه چندان ننموده و این سهل‌انگاری عامدانه عملاً همایش‌ها و تجمعات مردمی و سفرهای ولایتی اعضای رهبری تیم ما را به مشکل جدی مواجه ساخته است.
امنیت و عدالت تصریح می‌کند که ما سنگ اندازی‌ها و تنگ‌نظری‌های رقبای خویش را به خوبی می‌دانیم و زیر نظر داریم و این کار آن‌ها را حاکی از سهل‌انگاری و ضعف مدیریتی حکومت در برابر رقبای انتخاباتی‌ در میدان سیاست می‌دانیم.
به نقل از اعلامیه تیم امنیت و عدالت، با کمال خویشتن‌داری امید داریم این عمل حکومت برای آسیب‌پذیری تیم ما به‌صورت عمدی نباشد و به همین سبب برای حکومت و مسئولان مؤظف آن هشدار می‌دهیم که به اسرع وقت به وظیفه ‌‌شان در قبال موضوع یادشده، رسید‌گی و عمل نمایند و باعث تضعیف شور ملی و روند شکوهمند انتخابات بیش ازاین نگردند.
همچنین این تیم اعلام کرد که امنيت و عدالت در بحث تحريم انتخابات شامل نبوده و در اين رابطه از فيصله شوراى محترم كانديدان رياست جمهورى آگاهى ندارد و همچنان از تصميم تحريم انتخابات توسط اين شورا حمايت نمی‌نمايد.
این گفته‌ها در حالی مطرح می‌شود که کارزار کمپاین‌های انتخاباتی روز گذشته آغاز و تا ۶۰ روز ادامه می یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا