آخرین اخباراجتماعافغانستانزنان

خبرنگاران زن هراتی تسهیلات بیشتر می‌خواهند

شماری از بانوان فعال رسانه‌ای هرات در دیدار با معاون اجتماعی والی این ولایت، خواستار فراهم‌آوری تسهیلات بیشتر به خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ها شدند.
آنان خواهان همکاری رؤسای ادارات دولتی در راستای دسترسی بانوان به اطلاعات و توسعه کارهای رسانه‌ای بانوان و حمایت از آزادی بیان شدند.
به گزارش خبرگزاری دید، بانوان فعال رسانه‌ای در این نشست، حمایت‌های همه جانبه مسؤلان اداره محلی هرات را در راستای فراهم‌آوری تسهیلات به خبرنگاران ستودنی دانستند.
مونسه حسن‌زاده معاون امور اجتماعی والی هرات، تاکید بر حمایت از آزادی بیان و فراهم‌آوری تسهیلات را به خبرنگاران گامی مثبت در جهت حمایت از آزادی بیان تلقی کرد.
خانم حسن‌زاده فعالیت‌های مثمر و ارزنده بانوان خبرنگار را در راستای بیان حقایق مهم شمرد و بر مصئونیت امور کار رسانه‌ای تاکید کرد.
در این میان، نقیبه بارکزی مسئول نهاد بانوان خبرنگار، مرضیه ابراهیمی مدیر عمومی آژانس اطلاعاتی باختر هرات، ستوری کریمی فعال رسانه، وسیمه ولی‌زاده خبرنگار کلید گروپ، فعالیت‌های زنان خبرنگار را در راستای تقویت آزادی بیان قابل‌قدر خواندند و بر حمایت جدی از سوی اداره محلی هرات تاکید کردند.
آنان نقش رسانه‌ها را در آگاهی‌دهی مردم با اهميت خوانده و از تمام ادارات دولتی خواست تا اطلاعات مورد نیاز را به دسترس خبرنگاران قرار دهند.
این در حالی است که کمیته امنیت و مصئونیت خبرنگاران از چندی بدین‌سو در ولایت هرات تاسیس و در راستای تامین امنیت رسانه‌ها و خبرنگاران اقدامات جدی را انجام داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا