آخرین اخبارمنطقه

خدمات عالی شهرداری کربلا و نجف به زایرین اربعین


معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفته است که خدمت‌رسانی به زایرین اربعین در کربلا و نجف، عالی و ستودنی است.
به نقل از فارس، مجتبی یزدانی معاون شهرداری تهران گفت: برابر برنامه ریزی‌های انجام شده، مسئولیت اصلی ارایه خدمات به زایرین بر عهده شهرداری‌های شهرهای کربلا و نجف است و شهرداری تهران نیز به سهم خود به شهرداری‌های این دو شهر در ارایه خدمات به زایرین، کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به این‏که شهرداری تهران مفتخر است که مدال خدمتگزاری به زایران را در شهر کربلا و نجف دارد، افزود که از این بابت باید از مسئولان عراق تشکر کرد که ضمن اینکه از همکاری صمیمانه و خوب استانداران/ والیان و شهرداران کربلا و نجف نیز تقدیر می‌شود که بستر این خدمتگزاری را برای عوامل شهرداری تهران فراهم کردند.
گفته می‎شود که نزدیک به ۲۰ میلیون زایر در مراسم اربعین در شهرهای کربلا و نجف شرکت می‎کنند و عرضه خدمات اسکان، خوراک و بهداشت آن‎ها تا پایان مراسم به دوش شهرداری‎های کربلا ونجف است.
با آن‎که خدمت‎رسانی به این تعداد زایر کرا بسیار دشوار و مشکل است، ولی شهرداری‎های کربلا و نجف توانسته‎اند، تاکنون خدمات خوب و عالی ارایه کنند.
گفتنی است که همه ساله نزدیک به ۲۰ میلیون نفر برای شرکت در مراسم اربعین راهی شهرهای نجف و کربلا می‎شوند. درامسال شمار زیادی از شهروندان افغانستان نیز برای شرکت در این مراسم به کشور عراق رفته‎اند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا