آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

عطا محمد نور در کوهدامن:

خواست مردم در اولویت شورای رهبری جمعیت اسلامی قرار دارد

پس از تصمیم اخیر شورای رهبری جمعیت اسلامی مبنی بر فراخوان مجمع عمومی و تحولات و تغییرات در راس این حزب، عطامحمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی در توری سیاسی، به مناطق مختلف کوهدامن زمین رفته و با مردم و اهالی آنجا ها دیدار دارد.


تشریح برنامه‌های تازه حزبی، حضور در ساختار قدرت و روند صلح و همچنان اصلاحات در سطح رهبری جمعیت اسلامی از برنامه‌های آقای نور است که در این دیدارها انجام می‌شود.
در تازه‌ترین مورد، آقای نور با جمعی از همراهان به ولسوالی شکردره ولایت کابل رفت ‌و در‌جمع بزرگ مردم کوهدامن حضور یافت.
در این دیدار، باشندگان ولسوالی شکردره پیشواز گرم و در خوری از آقای نور و همراهان کردند.
رییس شورای اجرایی جمعیت اسلامی ضمن سپاسگزاری از استقبال گرم مردم عزیز کوهدامن گفت: امروز در سرزمین حماسه ساز شما آمده‌ام تا برای آن خانواده‌های گرامی که فرزندان دلبندشان را در مراسم حمایت از من شهید دادند، تسلیت عرض کنم و اظهار همدردی نمایم. آمده‌ام از حمایت بی‌دریغ شما در اجتماع ده هزار نفری که در شرایط بسیار دشوار به حمایت از داعیه برحق ما، برگزار شده بود، سپاسگزاری نمایم. آمده‌ام از شجاعت، فداکاری، قهرمانی‌ها و کارنامه‌های درخشان مردم کوهدامن در تمام عرصه‌ها ستایش و قدر دانی نمایم.
آقای نور وضعیت جاری کشور، تصمیم اخیر شورای رهبری جمعیت اسلامی، پروسه صلح و نقش جمعیت اسلامی در این روند را توضیح داد و اذعان داشت که در تمام تصمیم گیری‌ها نظریات و خواست های مردم در محراق توجه قرار دارد.


در همین حال، رییس شورای اجرایی جمعیت اسلامی با جمعی از همراهان به ولسوالی‌بگرام ولایت پروان به منزل سناتور استاد صالح محمد لالا گل عضو مشرانو جرگه و فدامحمد الفت صالح، نماینده مردم در ولسی جرگه رفت و با شماری از وکلای مردم، بزرگان قومی، علما، برخی مسئولان حکومتی پروان، جوانان و اقشار مختلف آن منطقه، دیدار نمود.
هنگام ورود آقای نور و همراهان، جمع کثیری از مردم از رییس شورای اجرایی جمعیت اسلامی و همراهان ایشان، به گرمی استقبال نمودند.
رییس شورای اجرایی جمعیت اسلامی ضمن سپاسگزاری از استقبال مردم، بویژه از سناتور صالح‌محمد لالا گل و وکیل فدامحمد الفت صالح، از شجاعت و قهرمانی‌های مردم بگرام به نیکی یاد نمود.
آقای نور وضعیت جاری کشور، تصمیم اخیر شورای رهبری جمعیت اسلامی، پروسه صلح و نقش جمعیت اسلامی در این روند را توضیح داد و خاطر نشان نمود که برای رسیدن به صلح، با استفاده از دیدگاه‌ها و مطالبات مردم، تلاش مینماید.


رییس شورای اجرایی جمعیت اسلامی، راه فایق آمدن بر‌مشکلات موجود شامل فقر، تنگدستی، نا امنی، نفاق، بیکاری ‌و سایر مصایب را در تشکیل اجماع دانست و بر شکل گیری اجماع سیاسی‌ میان تمام طرف‌های ذیدخل که منجر به استحکام نظام شود، تاکید نمود.
عطامحمد نور از چهره‌های مطرح سیاسی کشور است و در تحولات ملی نقش بارز و در خور توجه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا