آخرین اخبارجهانزنان

داعشی‌ها بر یک کودک عراقی ۱۸۰بار تجاوز جنسی کردند


یک دختر کودک ایزدی عراقی که اکنون تنها ۱۴ سال سن دارد، اعلام کرد که بیش از ۱۸۰ بار مورد تجاوز نیروهای داعش قرار گرفته است.
به نقل از العربیه، این دختر پس از تصرف مناطق وسیعی از عراق توسط داعش در تابستان سال ۲۰۱۴ توسط نیروهای این گروه ربوده شد و حدود ۶ ماه در اسارت آن‌ها بود.
وی می‌گوید که در این شش ماه هر روزه مورد تجاوز نیروهای داعش قرار می‌گرفت.
بسیاری از رسانه‌های غربی، داستان این دختر ایزدی را که «اخلاص» نام دارد، منتشر کردند. او برای فرار از دست داعش به تنهایی سعی کرد از کوه «سنجار» بالا برود، اما موفق نشد و به اسارت برده شد تا از او به عنوان «کنیز» بهره‌برداری شود.
اخلاص در نهایت پس از حدود ۶ ماه موفق شد از دست داعشی‌ها فرار کند. او به رسانه‌های بریتانیایی گفت که در طور ۶ ماهی که در اسارت داعش بود هر روزه مورد تجاوز قرار می‌گرفت و بارها سعی کرد خودکشی کند.
اخلاص داستان برده‌گی جنسی‌اش را تعریف می‌کند و می‌گوید در میان ۱۵۰ دختر ایزدی بود که از راه قرعه از سوی داعشی‌ها انتخاب شد.
او در توصیف اولین مردی که به او تجاوز کرد گفت:« بسیار زشت بود همچون حیوانی وحشی و موهایش بلند و بوی بدی داشت.. از او بسیار می‌ترسیدم و به او نگاه نمی‌کردم.»
او افزود یکی از روزها که مردی که او را تملک کرده بود به جنگ رفته بود، به اردوگاه پناهجویان فرار کرد تا پس از آن به آلمان منتقل شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا