آخرین اخبارجهان

داماد دونالد ترامپ، زیر ذره‌بین پولیس امریکا

جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ، رییس‌جمهور امریکا و مشاور او، هدف تحقیقات تازه “اف. بی. آی”(پولیس فدرال امریکا) در زمینه «تبانی احتمالی میان روسیه و کمپاین انتخاباتی» ترامپ قرار گرفت.
روزنامه امریکایی “واشنگتن پست” و همچنین شبکه تلویزیونی “ان. بی. سی” روز پنج‌شنبه ٤ جوزا/ ٢۵ می اعلام کردند که “جارد کوشنر” همسر ایوانکا ترامپ، به دلیل وجود ارتباطات مختلف با چندین مقام روسی مورد سوءظن پولیس امریکا قرار دارد.
به نقل از رادیو فرانسه، محققان “اف.بی.آی” فکر می‌کنند که جارد کوشنر اطلاعات مهمی درباره تحقیقات آنان دارد. “هرچند این موضوع به معنای این نیست که «همسر ایوانکا ترامپ مرتکب تخلفی شده باشد.»
واشنگتن پست هم نوشته که این تحقیقات پولیس بر «مجموعه‌ای از ملاقات‌ها تمرکز دارد» که آقای کوشنر به همراه برخی مقامات روس در آنها شرکت داشته است.
گفته می‌شود که جارد کوشنر به عنوان رابط اصلی دونالد ترامپ در زمینه سیاست خارجی، در ماه دسمبر گذشته با “سرگئی کیسلیاک”، سفیر روسیه در واشنگتن دیدار داشته است؛ وی همچنین با یک بانکدار روس هم ملاقات کرده است.
جَمی گورلیک، وکیل جارد کوشنر در یک بیانیه کوتاه اعلام کرده که «وی پیش از این به طور داوطلبانه پیشنهاد داده بود که اطلاعات خود درباره این ملاقات‌ها را با کنگره امریکا به اشتراک بگذارد و همین کار را درباره هرگونه تحقیقی نیز انجام خواهد داد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا