آخرین اخباراسلایدشوافغانستانروند صلحسیاستصلح

داکتر عبدالله عازم پاکستان شد

سپیدار خبرداده که داکتر عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی امروز دوشنبه(۷میزان) عازم اسلام‌آباد شد. آقای عبدالله در این سفر قرار است با مقامات بلندپایه پاکستان از جمله نخست وزیر و رییس ارتش دیدار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دید، داکتر عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی صبح امروز دوشنبه( ۷ میزان) به دعوت رسمی عمران‌خان نخست وزیر پاکستان در رأس یک هیئت بلند پایهٔ عازم اسلام‌آباد شد.
در این سفر، آقای عبدالله در پیوند به تلاش‌های صلح پایدار، با عزت و عادلانه در افغانستان با رهبران ارشد پاکستان بحث و تبادل نظر می‌کند.
بر اساس اعلامیه سپیدار، عبدالله در جریان اقامت در پاکستان با عارف علوی رییس‌جمهور، عمران‌خان صدراعظم، اسد قیصر رییس مجلس نمایندگان، محمد صادق سنجرانی رییس مجلس سنا، شاه‌محمود قریشی وزیر امورخارجه، جنرال قمر جاوید باجوه رییس ستاد ارتش و سایر مقامات این کشور ملاقات می‎کند.
سپیدار افزوده که این نخستین سفر عبدالله در یک دهۀ اخیر به پاکستان می‌باشد.
خبرنامه به نقل از آقای عبدالله گفته: «در سفر به اسلام آباد با رهبران و مقامات عالی رتبهٔ جمهوری اسلامی پاکستان در بارهٔ تلاش‌های صلح صحبت می‌کنیم. امیدواریم با سفر به اسلام آباد فصل تازه‌ای از همکاری‌های مشترک میان دو کشور در عرصه‌های مختلف به ویژه برقراری صلح پایدار و با عزت باز گردد».

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا