آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاستصلح

داکتر عبدالله مدعی برنده شدن در انتخابات شد

عبدالله عبدالله می‌گوید که بر اساس بررسی‌های انجام شده، رای ما بلند است و مدعی شد که برنده انتخابات است، ادعایی که این روزها تمام نامزدان دارند.

عبدالله عبدالله می‌گوید که بر اساس بررسی‌های انجام شده، رای ما بلند است و مدعی شد که برنده انتخابات است، ادعایی که این روزها تمام نامزدان دارند.
به گزارش خبرگزاری دید، عبدالله عبدالله رییس تیم ثبات و همگرایی دقایقی پیش در نشست خبری گفت: رای ما بلند است و ثبات و همگرایی حکومت آینده را شکل خواهد داد.
عبدالله افزود: در یکی دو روز گذشته ما بررسی کردیم و رای ما بلند است و انتخابات به دور دوم نخواهد رفت.
وی با تأکید به بررسی شکایات انتخاباتی افزود: با وجود این که نارسایی‌هایی در روز انتخابات وجود داشت، اما ششم میزان یک گام دیگر به‌سوی مردم سالاری بود.
رییس تیم ثبات و همگرایی با بیان این که مردم با شرکت در انتخابات به زور و خشونت و توسل به جنگ «نه» گفتند، تصریح کرد: با وجود تهدیدات وسیع امنیتی مردم به پای صندوق‌های رای رفتند.
عبدالله عبدالله اظهار داشت: تقلب صورت گرفته، ولی با وجود آن‌هم رای ما بلند است و حکومت بعدی را ما شکل می‌دهیم، ولی کمیسیون انتخابات اعلام خواهد کرد و ما در این مورد تشویش نداریم.
در همین حال اما، تاکنون نتیجه نهایی آمار انتخاباتی از سوی کمیسیون انتخابات اعلام نشده و در چنین وضعیتی هر نامزدی مدعی است که برنده انتخابات است.
هرچند در این دور انتخابات اشتراک مردم در انتخابات کمرنگ بود، ولی کمیسیون انتخابات تاکنون آمار بیش از ۲ میلیون رای دهنده را اعلام نموده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا