آخرین اخبارافغانستانسیاست

درگیری طالب و داعش در شمال ادامه دارد/معاون داعش کشته شد

سپاه ۲۰۹ شاهین با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرده است که معاون مولوی حبیب‌الرحمان مسئول خودخوانده گروه داعش در شمال افغانستان کشته شده است.



سپاه ۲۰۹ شاهین با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرده است که معاون مولوی حبیب‌الرحمان مسئول خودخوانده گروه داعش در شمال افغانستان کشته شده است.
به گزارش خبرگزاری دید، بای‌مراد معاون حبیب‌الرحمان مسئول گروه داعش در شمال افغانستان که از او به عنوان فرد شماره دوم این گروه یاد می‌شد، در نتیجه دیگری میان گروه داعش و طالبان در روستای مغول ولسوالی درزاب جوزجان کشته شده‌است.
محمد رضا غفوری سخنگوی والی جوزجان می‌گوید: در نتیجه درگیری که میان گروه داعش و طالبان در ناوقت روز گذشته در ولسوالی درزاب صورت گرفت، بای‌مراد معاون مسئول این گروه کشته شد.
به گفته آقای غفوری درگیری میان این گروه‌ها هم‌‎چنان در ولسوالی درزاب ادامه دارد، اما تلفات برخاسته از آن تاکنون به‌گونه دقیق روشن نیست.
گفتنی است که درگیری میان نیروهای داعش و طالبان در ولایت جوزجان وارد بیستمین روز خود شده و منابع محلی گزارش داده‌اند که تا کنون ده‌ها عضو هر دو گروه در این درگیری‌ها کشته شده‌اند.
درگیری‌ها میان گروه طالبان و جوزجان در روزهای اخیر نه‌تنها در جوزجان که در ولایت سرپل نیز شدت گرفته است، در آخرین مورد، دو عضو گروه داعش در مراسم فاتحه یکی از سران طالبان در ولایت سرپل، افراد گروه طالبان را به رگبار بسته و ۱۵ نفر این گروه را کشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا