آخرین اخباراجتماعافغانستانسیاست

در نشست سکتور امنیتی، روی تبدیلی مسئولان امنیتی ولایات و مرکز بحث شد

جلسه سکتور امنیتی به ریاست حنیف اتمر مشاور امنیت ملی، به منظور بررسی اوضاع امنیتی ولایات کابل، هلمند، ارزگان، کندز، فراه، بغلان، فاریاب، سرپل و جوزجان در دفتر شورای امنیت ملی دایر شد.
به گزارش خبرگزاری دید، حنیف اتمر مشاور امنیت ملی، جلسه سکتور امنیتی را دیروز(۱۳حوت) به منظور بررسی اوضاع امنیتی ولایات ناامن کشور دایر کرد.
در این جلسه، وزرای سکتور دفاعی و امنیتی با ارایه گزارش از کارکردهای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، آن‌ها را ستوده و خواستار افزایش تلاش‌ها برای تامین بهتر امنیت شدند.
طی این جلسه امنیتی، فرمانده عمومی گارنیزیون کابل از پیشرفت‌های پلان امنیتی کابل سخن گفته و از هماهنگی هرچه بیشتر بین ارگان‌های امنیتی در سطوح استراتژیک، اوپراتیفی و تاکتیکی در آینده نزدیک خبر داد.
در این این نشست امنیتی، همچنان روی چگونگی کنترول اوضاع و بازگشت امنیت به ولایات ناامن کشور بحث صورت گرفت و شورای امنیت خواهان همکاری مردم در این مورد شد.
مسئله مهم دیگر مورد بحث در این نشست، تبدیلی و تغییرات در سطوح مسئولان امنیتی کابل و ولایات کشور بود که روی آن بحث شد.
گفته می‌شود که تبدیلی‌‌ها و جایگزینی مسئولان امنیتی ولایات به مرکز و مرکز به ولایات در دستور کار سکتور دفاعی و امنیتی کشور قرار دارد و در آینده عملی خواهد شد.
گفتنی است که پس از ارایه راهبرد امنیتی شهر کابل از سوی نهادهای امنیتی، این شهر دو سه بار دیگر نیز شاهد حملات انتحاری در نقاط مختلف شهر بوده است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا