آخرین اخبارافغانستان

هشدار والی سرپل به طالبان:

دست از جنگ بردارید وگرنه کشته می‌شوید


والی سرپل به طالبان اخطار داده و گفت: یا از جنگ دست بردارید یا کشته خواهید شد.
ناامنی‌های اخیر و تحرکات طالبان در ولایت سرپل باعث راه‌اندازی عملیات “البرز یک” در این ولایت شد اما تا حال که ۳۰ روز از زمان آغاز این عملیات می‌گذرد، نتیجه قابل ملاحظه در پی نداشته است.
به گزارش خبرگزاری دید، محمدظاهر وحدت، والی سرپل که در جمع صدها تن از باشندگان این ولایت که در چوکات خیزش‌های مردمی برای سرکوب مخالفان مسلح گردهم آمده بودند، گفت: صدها تن از نیروهای خیزش مردمی بشمول احزاب سیاسی و اقوام مختلف که از تمام نقاط این ولایت به منظور حمایت از نیروهای امنیتی و سرکوب هراس‌افکنان گردهم آمده‌اند عملیات مشترک را در نقاط ناامن ولسوالی صیاد سرپل راه‌اندازی می‌کنند.
آقای وحدت ضمن قدردانی از حمایت و پشیبانی مردم سرپل از نیروهای امنیتی که در چوکات خیزش‌های مردمی تنظیم شده‌اند، گفت: باشندگان سرپل در نبردهای ۱۲ روزه‌ ولسوالی سانچارک در کنار نیروهای امنیتی ایستاده بودند و پلان دشمنان منافع ملی را خنثی کردند.
والی سرپل همچنان گفت: این‌بار نیز با همکاری با نیروهای امنیتی هراس‌افکنان در ولسوالی صیاد را نابود کرده و صلح و امنیت را برای مردم به ارمغان خواهیم آورد.
از سویی هم فرماندهان جهادی و خیزش مردمی تا پای جان در کنار نیروهای امنیتی ایستاده و از خاک، ناموس و اراضی ولایت سرپل دفاع کرده و تا آخرین مرمی که در دست دارند به سینه دشمن شلیک خواهند کرد.
با این‌همه، مسوولان محلی در سرپل از آغاز یک عملیات گسترده مردمی و نظامی از زمین و هوا به منظور تصفیه و تلاشی مناطق از دست‌رفته در ولسوالی صیاد و نابودی هراس‌افکنان خبر داده و به مردم اطمینان می‌دهند که امنیت را در این ولایت تامین خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا