آخرین اخباراسلایدشوجهانسیاست

رهبر ایران:

دنیای اسلام در برابر قضیه‌ فلسطین مسئول و دارای تکلیف دینی است/ ادامه‌ جنایت‌ها و درخواست آتش‌بس هر دو شکست اسراییل بود

آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر ایران با اشاره به بحران اخیر غزه، می‌گوید که ملت فلسطین در این نبرد پیروز شده و این پیروزی آغاز شکست‌های بعدی رژیم اسراییل خواهد بود.


به نقل از فارس، آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر ایران در باره اتفاقات و بحران اخیر چند روزه در غزه ابراز نظر کرد.
رهبر ایران گفت: آزمون این چند روز، ملت فلسطین را سرافراز کرد. دشمن وحشی و گرگ صفت به درستی تشخیص داد که در برابر قیام یکپارچه‌ فلسطین ناتوان است. آزمون همکاری قدس و کرانه‌ باختری با غزه و اراضی ۴۸ و اردوگاه‌ها، راهکار آینده‌ فلسطینی‌ها را نشان داد.
رهبر ایرن در سخنانش تاکید کرده که یاری و دستگیری از فلسطین، تکلیف دینی و شرعی ملل مسلمان جان است، به ویژه در وضعیت کنونی که نیاز مبرم به آن وجود دارد.
او در مورد اتفاقات غزه افزود: در این ۱۲ روز رژیم جابر، جنایات بزرگی عمدتاً در غزه مرتکب شد و عملاً ثابت کرد که بر اثر ناتوانی در مقابله با قیام یکپارچه‌ فلسطین، رفتارهایی آنچنان ننگین و دیوانه‌وار مرتکب می‌شود که افکار عمومیِ همه‌ عالم را بر ضد خود برمی‌انگیزد و خود و دولت‎های غربی پشتیبان خود به‎ویژه امریکای جنایت‎کار را از گذشته باز هم منفورتر می‎کند.

به باور آیت‌الله خامنه‌ای، اتفاقات چند روز اخیر در غزه و قبول آتش‌بس بی قید و شرط از سوی اسراییل، در حقیقت شکست آن در برابر فلسطینیان بوده است.
آقای خامنه‌ای در این مورد گفته است: ادامه‌ جنایت‌ها و درخواست آتش‌بس هر دو شکست او بود. او ناچار شد شکست را بپذیرد. رژیم خبیث از این هم ضعیف‌تر خواهد شد. آمادگی جوانان فلسطینی، و قدرت‌نمایی مجموعه‌های ارزشمند جهادی، و اعداد قوّه به صورت مستمر، فلسطین را روزبروز قدرتمندتر و دشمن غاصب را روزبروز ناتوان‌تر و زبون‌تر خواهد کرد.
رهبر ایران دنیای اسلام را در قبال قضیه فلسطین مسئول می‌داند و دارای تکلیف دینی می‌خواند.
او از دولت‌های مسلمان خواست که صادقانه در حمایت از فلسطین وارد میدان شوند: دولت‎های مسلمان باید در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند، چه در تقویت نظامی، چه در پشتیبانی مالی که امروز بیش از گذشته مورد نیاز است، و چه در بازسازی زیرساخت‌ها و ویرانی‌ها در غزه.
آیت‌الله سید علی خامنه‌ای بر مجازات عاملان کشتار غزه نیز تاکید کرده است: وظیفه‌ مهم دیگر، پیگیری مجازات حکومت تروریست و سفاک صهیونیست است. همه‌ وجدان‎های بیدار تصدیق می‎کنند که جنایت گسترده‌ کشتار کودکان و زنان فلسطینی در این ۱۲ روز نباید بی‌مجازات بماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا