آخرین اخبارجهانسیاست

دونالد ترامپ به شفاخانه منتقل شد

روز گذشته دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا در توییتر خبرداد که به کرونا مبتلا شده است. امروز اما از واشنگتن خبر رسیده که آقای ترامپ به یک شفاخانه نظامی منتقل شده و زیر مراقبت پزشکی قرار دارد. گفته شده که آقای ترامپ به شفاخانه نظامی «بتزدا» در شمال واشنگتن منتقل و بستری شده است.


به نقل از بی بی سی، ستاد انتخاباتی آقای ترامپ که کاخ سفید خبر ابتلای او و همسرش ملانیا را صبح روز جمعه(۱۱میزان) رسماً اعلام کرده بود، تمام برنامه‌های انتخاباتی خود را لغو کرده است.
دونالد ترامپ در حالی به کرونا مبتلا شده که تنها یک ماه به انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا باقی مانده است.
او در حالی به شفاخانه نظامی والتر رید در حومه پایتخت منتقل شد که کاخ سفید حالش را خوب اعلام کرده و مایک مدو رییس دفتر ریاست جمهوری تصریح کرده که آقای ترامپ و همسرش علایم خفیفی از کرونا بروز داده‌اند و انتقال به شفاخانه یک اقدام احتیاطی است.
نگرانی درباره سلامت آقای ترامپ و ابتلای او به کرونا از زمانی آغاز شد که روز چهارشنبه تست کرونای هوپ هیکس، مشاور ارشد ارتباطات آقای ترامپ مثبت شد.
خانم هیکس که در سه روز گذشته همراه آقای ترامپ به سفرهای مختلف انتخاباتی رفته بود ساعت‌های زیادی در کنار رییس جمهور و ملانیا ترامپ، بانوی اول امریکا گذرانده بود.
دونالد ترامپ ۷۴ ساله است و همچنین به علت اضافه وزن در گروه افراد پرخطر در معرض بیماری کرونا قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا