آخرین اخبارامنیت و حوادثجهانزنان

دو شهروند افغانستان در آلمان به قتل خواهر شان متهم شدند

خبرگزاری دید: دو شهروند افغانستان در آلمان که باهم برادر هستند متهم به قتل خواهرشان شده‌اند. این دو برادر متهم اند که خواهرشان را به دلیل «تخلف از عنعنات افغانی» کشته‌اند.

به نقل از دویچه‌وله، بازرسان فکر می‌کنند که این دو مرد، خواهر ۳۴ ساله‌شان را که مادر دو طفل بوده، پنج ماه پیش به خاطر تخلف از عنعناتی که زنان در بسیاری از نقاط افغانستان ملزم به رعایت آن هستند، به قتل رسانده‌اند.
براساس این اتهام‌، این دو برادر خواهرشان را به بهانه‌های دروغین متقاعد کردند که با آن‌ها ملاقات کند و بعد او را به قتل رساندند. سپس جسم‌اش را مثله کرده و با یک بکس به ایالت بایرن آلمان برده و در آن‌جا دفن کرده‌اند. این دو برادر ۲۲ و ۲۵ ساله هستند.
ویدیوهای گرفته‌شده توسط کمره‌های نظارتی، این دو برادر را نشان می‌دهد که در ایستگاه قطار برلین زود کرویتس، یک بکس بزرگ چرخ‌دار را به دنبال خود می‌کشند و از میان مردم می‌گذرند. رسانه‌های آلمانی قبلاً در این مورد گزارش داده‌بودند.
این دو برادر از تاریخ ۴ آگست تا به حال در بازداشت به سر می‌برند. خانواده‌ آن‌ها چند سال پیش از افغانستان به آلمان رفت. زن مقتول دو فرزند خردسال داشت و از شوهر افغان‌اش جدا شده‌ بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا