آخرین اخبارافغانستانخبر های مهمسیاست

دیدار حمدالله محب با زلمی خلیلزاد

حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشور با نماینده خاص وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا روی پیشرفت‌های روند صلح دیدار و بحث کرد.

حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشور با نماینده خاص وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا روی پیشرفت‌های روند صلح دیدار و بحث کرد.
به گزارش خبرگزاری دید، داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشور قبل از ظهر امروز(چهارشنبه ۲۶ جدی) در دفتر کارش با داکتر زلمی خلیلزاد نمایندۀ خاص وزارت امور خارجه ایالات متحد‌ه امریکا در خصوص صلح افغانستان، صحبت نمود.
در این دیدار همچنان روی موضوعات مختلف به خصوص روند مذاکرات صلح و هماهنگی مشترک میان دو طرف در این زمینه و اجماع بین‌المللی برای آوردن صلح در افغانستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
مشاور امنیت ملی گفت: در حال حاضر قدرت و ظرفیت نظامی قوای امنیتی و دفاعی افغانستان جایگاهش را در حفاظت و حراست از ارزش‌ها و منافع ملی کشور ثابت ساخته است.
در مقابل، داکتر زلمی خلیلزاد نماینده خاص وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا در امور صلح افغانستان اطمینان داد که مردم و دولت ایالات متحده امریکا در کنار مردم و دولت افغانستان بوده و در این راستا به تلاش‌های خود ادامه می‌دهند.
زلمی خلیلزاد در حالی با مشاور امنیت ملی افغانستان دیدار می‌کند که گروه طالبان هشدار داده‌اند اگر فشارها علیه اعضای آن ادامه یابد، مذاکرات را با امریکا متوقف خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا