آخرین اخبارورزش

رئال ۰-۳ بارسلونا؛ صعود به فاینل در بهشت برنابائو

شاگردان والورده با نتیجه‌ای عجیب در مقابل رئال مادرید، راه صعود به فاینل «کوپا دل ری» را هموار کردند.

شاگردان والورده با نتیجه‌ای عجیب در مقابل رئال مادرید، راه صعود به فاینل «کوپا دل ری» را هموار کردند.
دیدار رفت در استدیوم نیوکمپ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و رئال مادرید و بارسلونا برگزار کننده دیدار تعیین کننده فاینل کوپا دل ری در پایتخت اسپانیا خواهند بود.
دیدار برگشت رئال و بارسا از نیمه نهایی کوپا دل ری در برنابائو با شور و هیجان زیادی آغاز شد. بارسا که در نیوکمپ نتوانسته بود به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۱-۱ دست یابد، با هدف کسب پیروزی و صعود به فاینل به میدان آمده بود و رئال هم با حمایت هوادارانش به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کرد. دیدار فاینل گونه برای هر دو تیم.
بهترین موقعیت بازی دقیقه ۳۶ نصیب رئال شد. کاسیمیرو با یک پاس عمقی وینیسیوس را روانه دروازه کرد. ضربه اول او به پای پیکه برخورد کرد و بار دیگر به خود او رسید. وینیسیوس این بار بنزما را روی نقطه پنالتی صاحب توپ کرد اما ضربه پای چپ کریم را تراشتگن با پا راهی کارنر کرد.
در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گول به اتمام رسید.
رئال نیمه دوم را هم خوب شروع کرد، اما بارسا بر خلاف جریان بازی دقیقه ۵۰ به گول رسید. نفوذ دمبله از چپ و پاس عرضی او را بی‌معطلی سوارز از روی خط محوطه جریمه به تور دروازه رئال رساند تا بارسا به هدف خود رسیده و تیم صعود کننده به فاینل لقب بگیرد.
رئال پس از گول یکپارچه حمله شد و دقیقه ۶۳ تا آستانه زدن گول تساوی هم پیش رفت اما ضربه سر رگیلون روی سنتر زیبای وینیسیوس را تراشتگن با کف دست دور کرد.
دقیقه ۶۷ بازهم وینیسیوس بخت دیگری را به دست آورد. او همه بازیکنان پیش روی خودش را جا گذاشت و با یک سر توپ پیکه را هم محو کرد اما ضربه کات دار او پس از برخورد به لانگله راهی کارنر شد.
دو دقیقه بعد بارسا روی دومین ضد حمله خود به گول رسید. نفوذ دمبله از راست و پاس عرضی او را واران به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا بارسا تقریباً صعودش را قطعی کند.
بازهم بر خلاف روند بازی، بارسا بود که به گول رسید. دو دقیقه بعد از گل به خودی واران، کاسیمیرو، سوارز را با خطا سرنگون کرد و داور بلافاصله اعلام پنالتی کرد. سوارز پشت توپ قرار گرفت و با ضربه چیپ دبل خود را کامل کرد و بارسا را به سومین گول رساند.
در دقایق باقیمانده نه بارسا انگیزه لازم را داشت و نه رئال دیگر امیدی برای جبران و در نهایت آبی اناری‌ها با برتری ۰-۳ در بازی برگشت و ۴-۱ در مجموع دو بازی راهی فاینل کوپا دل ری شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا