آخرین اخبارافغانستانپاکستانسیاست

رایزنی حمدالله محب با سفیر پاکستان در مورد سفر آینده رییس جمهور به آن کشور

حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشور روز گذشته (سه‌شنبه ۱۷ ثور) با زاهد نصرالله خان سفیر پاکستان در کابل دیدار و گفت‌وگو کرد.

حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشور روز گذشته (سه‌شنبه ۱۷ ثور) با زاهد نصرالله خان سفیر پاکستان در کابل دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش خبرگزاری دید، داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشور در دیدار با زاهد نصرالله خان سفیر پاکستان مقیم کابل، روی موضوعات مختلف به شمول همکاری‌های منطقه‌ای برای مبارزه با تروریزم و سفر قریب‌الوقوع رییس جمهورغنی به پاکستان، بحث و تبادل نظر کردند.
دوجانب، سفر رییس جمهورغنی را به پاکستان که براساس دعوت رسمی عمران خان نخست‌وزیر آن کشور انجام خواهد شد، یک فرصت برای گشایش صفحه جدید همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف میان دو کشور عنوان کردند.
گفتنی است که هفته گذشته رییس جمهور غنی با عمران خان نخست‌وزیر پاکستان تیلفونی صحبت کردند و بر همکاری‌های مشترک علیه مبارزه با تروریزم رای‌زنی کردند در اخیر این صحبت عمران خان از رییس جمهور غنی دعوت کرده است که به پاکستان برود تا صفحه جدید از روابط میان دو کشور شکل بگیرد.
پاکستان همواره از سوی مقامات کشور به پشتیبانی از تروریزم مورد انتقاد قرار گفته است.
مقامات افغانستان همیشه پاکستان را به حمایت مالی و پناه دادن به گروه‌های تروریستی متهم می‌کنند، ادعایی که همیشه از سوی پاکستان رد شده است.
همچنان گفته می‌شود که رییس جمهور غنی بنا بر دعوت رسمی عمران خان نخست‌وزیر پاکستان در آینده نزدیک به اسلام‌آباد سفر می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا