آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاستگزارش

رسانه‌های خارجی جاسوسان استخبارات جهان هستند/ اسلحه از مرزها به افغانستان قاچاق می‌شود!

رسول شهزاد – کابل
خبرگزاری دید- عبدالطیف نظری معین وزارت اقتصاد می‌گوید، رسانه‌هایی که وضعیت امنیت را وخیم گزارش می‌دهند جاسوسان استخبارات کشورها هستند و امریکا با خریدن این رسانه‌ها در پی جبران شکست خفت‌بارش در افغانستان است.

رسانه‌های خارجی

آقای نظری این اظهارات را امروز سه‌شنبه(۹ حمل) در مراسم ایجاد اتحادیه شرکت‌های بازرگانی در کابل بیان کرده است. اخیراً طا-لبان نشر برنامه‌های بی بی سی، صدای امریکا و برخی از رسانه‌های دیگر را در افغانستان ممنوع کرده‌اند.
نظری در باره اتحادیه بازرگانان گفت که اتحادیه شرکت‌های تجاری نقش بسیار مهم در رشد اقتصادی دارد و کشور در شرایط بسیار مهم و حساس کنونی تاسیس چنین اتحادیه‌ها می‌تواند در رشد قتصادی کشور مفید باشد.
آقای نظری افزود که موانع و قوانینی که سد راه تاجران است باید بازنگری و رفع شود. باید زمینه داخلی و خارجی رشد برای تاجران فراهم شود.
وی همچنان افزود که رسانه‌های خارجی نمی‌خواهد در افغانستان صلح تامین شود و آن ها حس ناامنی را برای مردم تبلیغ می‌کنند تا سرمایه گذاران از کشور فرار کنند.
آقای نظری با اشاره به تهدیدات و ناامنی‌ها در کشور گفت که امارت تمام کشور را تحت حاکمیت دارد و سلاح ها به صورت قاچاقی به کشور می‌آید و این امنیت را تهدید می‌کند که مردم باید علیه آن کار کند.
وی هپچنان گفت که رسانه‌های خارجی جاسوسان استخبارات کشورهای خارجی هستند و جنگ نرم را شروع کرده‌اند تا افغانستان را نابود کنند.
وی گفت که امریکا در پی جبران شکست خفت‌بارش آرام نخواهد نشست، از طریق این رسانه‌ها می‌خواهد وضعیت را در افغانستان وخیم نشان بدهد تا مردم از امارت اسلامی خسته شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا