آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

رهایی یک تاجر از چنگ آدم‌ربایان در کابل

ریاست امنیت ملی با ارسال خبرنامه‌ای به خبرگزاری دید، از رهایی یک تاجر از چنگ آدم‌ربایان در شهر کابل طی یک عملیات قطعات نیروهای خاص خبر داد.

ریاست امنیت ملی با ارسال خبرنامه‌ای به خبرگزاری دید، از رهایی یک تاجر از چنگ آدم‌ربایان در شهر کابل طی یک عملیات قطعات نیروهای خاص خبر داد.
ریاست امنیت ملی و پولیس ملی با نشر اعلامیه‌ای مشترک امروز پنجشنبه(۵ جدی) می‌گوید که در عملیاتی ویژه یک تاجر را از چنگ آدم‌ربایان در شهر کابل رها کرده‌اند.
پولیس مبارزه با جرایم وزارت امور داخله در هماهنگی با نیروهایی قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی یک تن از تاجران ملی را در یک عملیات هدفمند از مربوطات حوزه چهارم شهر کابل از چنگ آدم‌ربایان آزاد و به خانواده‌اش تسلیم نمودند.
حاجی نصیر احمد رییس شرکت تولیدی سیم و کیبل همکار توسط گروهی از اختطافگران از مربوطات ناحیه سوم شهر کابل اختطاف و در بدل رهایی نامبرده مبلغ ۳ میلیون دالر امریکایی تقاضا شده بود.
بر بنیاد اعلامیه ریاست امنیت ملی، این اختطاف به تاریخ ۳۰ قوس ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه بعد از ظهر با استفاده از دو عراده موتر صورت گرفته است.
اعلامیه افزوده که در عملیات مشترک کارمندان ریاست مبارزه با جرایم وزارت امور داخله و نیروهای عملیاتی ریاست عمومی امنیت ملی سر دسته این گروه را به نام محمد عثمان مشهور به (عبید و کنشکا) فرزند محمد زمان با شش تن از هم دستانش بازداشت شده و شخص اختطاف شده رها گردیده است.
گفتنی است که در ماه‌های پسین گراف جرایم جنایی در شهر کابل به گونه بی‌سابقه افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا