آخرین اخباراسلایدشوایرانجهانخبر های مهمسیاستمنطقه

رهبرایران: رژیم صهیونیستی یک باند جنایت‌کار، قاتل و تروریست است

خبرگزاری دید: آیت الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در مراسم تنفیذ مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب آن کشور گفت؛ رژیم صهیونیستی یک دولت نیست؛ یک باند جنایت کار و یک باند قاتل و یک باند تروریست است. وی با اشاره به سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به ایالات متحده افزود: ننگ بزرگ کنگره آمریکا نشستن پای صحبت‌های [این نتانیاهوی] جنایتکار بود.

رهبرایران: رژیم صهیونیستی یک باند جنایت‌کار، قاتل و تروریست است

مراسم تنفیذ مسعود پزشکیان، رییس‌جمهور منتخب ایران امروز( ۷ اسد) با حضور سران ایران و برخی مقامات خارجی در تهران برگزار شد.

رهبر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، بر اهمیّت استفاده از ظرفیت‌های داخلی ایران تأکید نمود و افزود: رقابت‌های انتخاباتی و شکست و پیروزی، نباید به ایجاد فاصله میان سران و گروه‌های مختلف سیاسی منتج شود.

ایشان افزود: ارکان کشور باید تعامل کنند، جلسات سران قوا فرصت خوبی است. و با روحیه جهادی میشود کوه‌های مشکل را از جا کند.

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران با تأکید بر اینکه هیچ مسئله داخلی این کشور نباید معطل موضوع خارجی باشد گفت: دولت محترم برای مردم با مردم در میان مردم از ظرفیت مردمی استفاده کند.

رهبر ایران، پرداختن به مسائل اقتصادی را برای دولت جدید در اولویت دانست و تأکید داشت؛ از ثروت‌های طبیعی کشور باید استفاده کرد.

وی؛ در قسمتی از سخنان خود بر تعامل و نزدیکی با کشورهای همسایه تأکید ورزید و افزود: یکی از اولویت‌ها، ارتباط مستحکم با کشورهایی است که در شرایط دشوار به ما کمک کردند.
رهبر ایران همچنین درباره ارتباط با کشورهای غربی و اروپایی خاطر نشان ساخت که انگیزه مخالفت با برخی از کشورهای اروپایی نداریم گرچه آنها در بسیاری از موضوعات من جمله موضع گیری‌ها در سازمان‌ملل با ما خوب برخورد نکردند.
در این مراسم فضل محمد حقانی، سفیر طالبان در تهران نیز حضور داشت.

مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران روز ۳ شنبه ( ۹ اسد) برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا