آخرین اخبارافغانستان

اعضای شورای ولایتی فراه:

رهبری شورای ولایتی فراه در کارکردش ناکام بوده است


اعضای شورای ولایتی فراه اعتراف کرده‌اند که رهبری این شورا نسبت به نظارت و کنترول بالای ادارات دولتی و رسیدگی به مشکلات مردم ناکام بوده‌است.
به گزارش خبرگزاری دید، شاه محمود نعیمی، نماینده برحال شورای ولایتی فراه می‌گوید: خانم جمیله امینی، رییس این شورا نتوانسته تا نظارت درست بالای ادارات دولتی این ولایت جهت بهبود روند کاری پیرامون رسیدگی به مشکلات مردم داشته باشد.
او می‌افزاید که بی‌کفایتی رهبری شورای ولایتی فراه به اوج خود رسیده و باید هرچه زودتر در این زمینه برنامه‌ا‌ی چیده شود، تا مردم نیز آرام و به گونه عالی زندگی شان را سپری کنند.
آقای نعیمی علاوه می‌کند، از زمانی‌که بانو امینی به عنوان رییس شورای ولایتی فراه تعیین شده، مشکلات افزایش یافته‌است.
این عضو شورای ولایتی فراه تاکید دارد، رهبری این شورا به دنبال منافع شخصی شان است و خدمت به مردم در این مورد بی‌معنا می‌باشد.
موصوف تصریح می‌کند، زمانی‌که فرید بختور، به عنوان رییس در این شورا ایفای وظیفه می‌کرد، تمامی ادارات دولتی فراه توان آن را نداشتند تا تخطی و کارهای غیرقانونی را انجام دهند.
این مقام بیان می‌دارد، آقای بختور از تمام ادارات دولتی فراه «دید و بازدید» می‌داشت که این موضوع بیان‌گر نظارت و کنترول جهت وظایف قانونی او بوده‌است.
از سوی هم خانم جمیله امینی، رییس شورای ولایتی فراه در واکنش با این ادعا می‌گوید: برای تمام مردم این شهر مشخص است که تا چه اندازه خدمات و رسیدگی جهت بهتر شدن وضع فراه از سوی این شورا صورت می‌گیرد.
به گفته او رهبری شورای ولایتی فراه نظارت از تمام ادارات دولتی این ولایت دارد، تا نقش بهبود جامعه در این باره انجام شود.
بانو امینی علاوه می‌کند، رهبری شورای ولایتی فراه با تمام ادارات دولتی این شهر هماهنگ است، تا فردای بهتر نصیب مردم این مناطق از غرب کشور شود.
چندی پیش نیز حرف‌های از فساد اداری در شورای ولایتی فراه از سوی برخی از اعضای این شورا مطرح شده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا