آخرین اخبارجهانمنطقه

رهبر ایران: هدف دشمن ایجاد آشوب و فتنه در کشور است


آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر ایران طی سخنانی در جمع دانش آموختگان دانشگاه امام حسین تهران، تغییر رفتار نظام حاکم بر این کشور را به مثابه تغییر کل نظام دانست.
به نقل از آناتولی، رهبر ایران امروز طی صحبت‌های در دانشگاه امام حسین، راجع به انتخابات پیش‌رو در این کشور، گفت: هدف بلند مدت دشمن، تغییر اصل نظام اسلامی است.
آقای خامنه‌ای همچنان افزود: یک روزی به‌صراحت می‌گفتند جمهوری اسلامی از بین برود؛ بعداً دیدند نمی‌توانند و به ضررشان تمام می‌شود، آمدند این را تعدیل کردند و گفتند تغییر رفتار جمهوری اسلامی.
رهبر ایران در ادامه گفت: انتخابات یکی از زمینه‌هایی است که هم می‌تواند مایه‌ی اعتلا و آبرو بشود هم میتواند مایه‌ی ضعف و سستی و ایجاد مشکلات بشود.
وی همچنان تصریح کرد: بنده همان‌وقت به مسوولان گفتم توجه داشته باشید،«تغییر رفتار» با «تغییر نظام» هیچ فرقی ندارد. تغییر رفتار یعنی راه اسلام و انقلاب و خط امام را می‌رفتیم، حالا زاویه بگیریم و کم‌ کم در طرف مقابل قرار بگیریم. تغییر رفتار یعنی از بین‌بردن نظام اسلامی. آیت‌الله خامنه‌ای همچنان اظهار داشت: هدف کوتاه‌مدت دشمن به‌هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا