آخرین اخبارجهان

رکورد تازه کرونا در امریکا؛ آمار قربانیان از ۱۳۴ هزار فراتر رفت

گزارش تازه دانشگاه جانز هاپکینز نشان می‌دهد که آمار قربانیان ویروس کرونا در امریکا از مرز ۱۳۴ هزار نفر گذشته است.

گزارش تازه دانشگاه جانز هاپکینز نشان می‌دهد که آمار قربانیان ویروس کرونا در امریکا از مرز ۱۳۴ هزار نفر گذشته است.
دانشگاه «جانز هاپکینز» امروز شنبه(۲۱ سرطان) گزارش داده است که در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده امریکا به ۱۳۴ هزار و ۶۷ نفر افزایش یافته است.
این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در بازه زمانی مذکور، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در امریکا به سه میلیون و ۱۸۳ هزار و ۸۵۶ نفر رسیده است.
خبرگزاری رویترز نیز گزارش کرد که برای سومین روز متوالی، آمار روزانه مبتلایان به کرونا در ایالات متحده امریکا از ۶۰ هزار نفر فراتر رفت و روز جمعه دست کم ۶۲ هزار و ۵۰۰ مورد جدید در این کشور به کووید-۱۹ مبتلا شدند.
روز جمعه به وقت محلی، هفت ایالت آلاسکا، جورجیا، لوئیزیانا، مونتانا، اوهایو، یوتا و ویسکانسین، آمار روزانه مبتلایان به کرونا، رکورد جدیدی زد.
با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده امریکا را سه میلیون و ۲۹۱ هزار و ۷۸۶ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور ۱۳۶ هزار و ۶۷۱ نفر گزارش کرده است.
طبق آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، تاکنون دست کم ۱۲ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۹۱۵ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از آن میان ۵۵۹ هزار و ۴۸۱ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و ۶ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۵۶۴ نفر نیز بهبود یافته اند.
امریکا همچنان بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به ویروس کرونا و قربانیان این ویروس ناشناخته را در جهان دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا