اسلایدشوافغانستان

رییس‌جمهور: تروریستان تلاش دارند فضای ترس را در کابل ایجاد کنند

رییس‌جمهور غنی، حمله‌های دیروز گروه طالبان به دو بخش شهر کابل را محکوم کرده و گفته است: تروریستان و باداران بیگانه آنان بار دیگر تلاش کردند که فضای رعب و ترس را در شهر کابل ایجاد کنند.
به گزارش خبرگزاری دید، در بیانیه ارگ ریاست جمهوری، به نقل از رییس‌جمهور غنی آمده‌است: دشمنان مردم افغانستان باز هم دست به جنایت زدند و تعدادی از هموطنان ما را در حوزه های ششم و دوازدهم شهر کابل، شهید و زخمی ساختند.
در بیانیه همچنان آمده‌است: آنان پس از مرگ ملا سلام، یکی از فرماندهان ارشد این گروه تروریستی در ولایت کندز و همچنان شکست‌های پی‌در پی شان در جبهات نبرد، با راه‌اندازی حملات تروریستی در مناطق مزدحم در تلاش روحیه‌بخشیدن به افراد خود اند.
در بیانیه، به نقل از رییس‌جمهور غنی همچنان ذکر شده‌است: مردم افغانستان در نهم حوت( روز ملی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور) نشان دادند که یک‌صدا در حمایت از قوای مسلح کشور شان قرار دارند.
در همین حال، عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت نیز حملات دیروز را محکوم کرده و تاکید کرد که تروریستان با راه‌اندازی چنین حملاتی هرگز به اهداف شوم و ضد اسلامی و انسانی خویش نخواهند رسید.
در اعلامیه ریاست اجرائیه همچنان آمده است: نیروهای امنیتی و رزمی افغانستان برای سرکوب تروریستان و دفع حملات انتحاری و انفجاری آن‌ها آماده‌گی کامل دارند و این حملات تروریستی، هرگز نمی‌تواند خللی در اراده‌ی قاطع سربازان کشور وارد کند.
گفتنی است که حمله مرگ‌بار دیروز در دو بخش کابل(حوزه ششم و حوزه دوازدهم امنیتی پولیس) ۲۲ کشته و ۱۱۹ زخمی برجای گذاشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا