آخرین اخباراسلایدشوافغانستانحکومتسیاست

رییس‌ جمهور به نیروهای امنیتی: مشکلات در امکانات نه،‌ بلکه در کاغذپرانی‌هاست

رییس ‌جمهور غنی در سفرش به ولایت قندهار با نیروهای امنیتی و دفاعی قول اردوی ۲۰۵ اتل دیدار کرده است. او در پاسخ به ارایه مشکلات این نیروها گفته است: مشکلات در امکانات نه، بلکه در کاغذپرانی‌ها می‌باشد که باید به گونۀ اساسی از میان برده شود.

به گزارش خبرگزاری دید، رییس‌ جمهور اشرف غنی صبح امروز پنج‌شنبه(۲۷ قوس) در رأس یک هیئت بلندرتبه دولتی به هدف بررسی وضعیت عمومی ولایت قندهار، به آن ولایت سفر کرده است.
در این سفر، رییس‌ جمهور غنی را امرالله صالح معاون اول ریاست‌ جمهوری، حمدالله محب مشاور شورای امنیت ملی و حیات‌الله حیات والی قندهار همراهی می‌کنند.

به اساس خبرنامه ارگ، رییس‌ جمهور در این سفر به قول اردوی ۲۰۵ اتل رفته و روی آرامگاه شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی اکلیل گذاشته است. همچنان او با سربازان، بریدملان و افسران این قول اردو نیز دیدار کرده است.
رییس‌ جمهور در این دیدار، در پاسخ به پیشنهادات و ارایه مشکلات نیروهای دفاعی در قول اردوی ۲۰۵ اتل، گفته است: به خواست‌ها و پیشنهادات شما رسیدگی به موقع صورت خواهد گرفت.
وی در ادامه افزوده است: مشکلات در امکانات نه، بلکه در کاغذپرانی‌ها می‌باشد که باید به گونۀ اساسی از میان برده شود. در وزارت های دفاع ملی و امور داخله میکانیزمی ایجاد خواهد شد که باور شما بالای شفافیت در مقرری‌ها را بیشتر سازد.

رییس‌ جمهور اشرف غنی تصریح کرده است: قول اردوی ۲۰۵ اتل به خاطر تامین امنیت قندهار، قوت اصلی است و برای تقویت هرچه بیشتر آن، توجه و سرمایه گذاری خواهد شد
او خطاب به سربازان، بریدملان و افسران قول اردوی ۲۰۵ اتل، گفته است که «حراست از میراث تاریخی احمدشاه بابا و میرویس نیکه، مسئولیت شما است و من باوردارم که شما این مسئولیت را به گونۀ بهتر انجام می‌دهید».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا