آخرین اخباراجتماعافغانستان

کامران علی‌زایی:

رییس امنیت اگر از هرات برود این ولایت با چالش امنیتی مواجه می‌شود


ده‌ها تن از بزرگان و متنفذین قومی ولایت هرات، با هماهنگی شورای ولایتی حمایت شان را از رییس دستگاه امنیت ملی این ولایت اعلان کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری دید، افرادی که در این برنامه مردمی در شورای ولایتی هرات نیز اشتراک داشتند گفته‌اند، رییس فعلی اداره امنیت ملی یک شخص مردمی، مسلکی و خدمت‌گذار به جامعه است و نباید از وظیفه برکنار شود.
به گفته آنها طی ۶ ماه اخیر ولایت هرات در زون غرب کشور از امنیت مطلوبی برای مردم برخوردار بوده که همه و همه از فعالیت نیروهای امنیتی به ویژه امنیت ملی عنوان شده‌است.
بزرگانی که در این برنامه مردمی نیز حضور داشتند، خطاب به رییس‌جمهور کشور گفتند: اگر رییس برحال امنیت ملی هرات از وظیفه‌اش برکنار شود، هرات ناامن می‌شود و نگرانی‌های موجود نیز بیش‌تر خواهد شد.
در همین حال، کامران علی‌زایی، رییس برحال شورای ولایتی هرات ضمن حمایت از شخص رییس امنیت ملی می‌گوید: اگر کسی در این ولایت به گونه عالی فعالیت خود را انجام دهد، نباید از وظیفه‌اش برکنار شود.
رییس شورای ولایتی هرات افزود که اگر رییس‌جمهور به تقاضای مردم این ولایت توجه نکند، اوضاع این نقطه از غرب افغانستان با چالش مواجه می‌شود.
همچنین جیلانی فرهاد، سخنگوی والی هرات ضمن بی‌خبری از این خبر می‌گوید: تا به حال در این باره خبری در دست‌اش نرسیده‌ است.
گفتنی است که چندی پیش نیز عبدالغنی عمرزاد، آمر امنیت فرماندهی پولیس هرات از سوی رییس‌جمهور برکنار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا