آخرین اخبارافغانستان

رییس جدید صحت عامه بلخ معرفی شد

داکتر میرویس ربیع اولین مامور دولتی افغانستان بعد از سقوط رژیم طالبان، پس از ۱۷ و نیم سال کار در پُست ریاست صحت عامه بلخ، امروز از این سمت خداحافظی کرد و داکتر نصیر درانی به طور موقت منحیث رییس صحت عامه این ولایت تقرر یافت.
به گزارش خبرگزاری دید، فدا محمد پیکان معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه که برای معرفی رییس جدید صحت عامه بلخ به مزارشریف آمده بود، ضمن ستایش از کارکردهای ربیع رییس اسبق صحت عامه بلخ، به چالش‌های موجود فراراه صحت در افغانستان اشاره کرد و افزود که اکنون نیاز است که متخصصین صحت در کشور بیشتر کار کنند تا افغانستان از وضعیت ناهنجار صحی نجات یابد.
وی پیشرفت‌ها را در زمان ریاست ربیع در بخش صحت عامه در بلخ، بسیار عالی خواند و افزود که تاکنون کمتر ولایتی در افغانستان همانند بلخ ۹۸۰ بستر برای معالجه‌ مریضان دارد.
داکتر افضل حدید رییس شورای ولایتی بلخ که در مراسم معرفی رییس جدید صحت عامه این ولایت صحبت می‌کرد، با اشاره به کارکردهای میرویس ربیع رییس پیشین صحت عامه این ولایت گفت: داکتر ربیع برای آبادی و پیشرفت در بخش صحت در بلخ از صفر شروع کرد و به اینجا رساند. او حقیقتاً خادم خوبی برای مردم بلخ بود.
آقای حدید ولایت بلخ را یک ولایت بزرگ خواند و از رییس جدید صحت عامه خواست تا در راستای کار در این ولایت کوشا و صادق بوده و کارکردهای عالی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا