آخرین اخباراسلایدشوجهانسیاست

رییس جمهور ایران: قدرت ایران رژیم صهیونیستی را آرام نمی‌گذارد

خبرگزاری دید: رییس جمهور ایران در روز ارتش این کشور گفت که کوچک ترین حرکت رژیم اسراییل از چشم ایران پنهان نمی‌ماند و هر حرکت آن پاسخ متناسب خواهد کرد.


به نقل از تسنیم، سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران امروز دوشنبه(۲۹ حمل) به رژیم اسراییل هشدار داد که دست از پا خطا نکند.
رییسی: اگر اسراییل دنبال عادی‌سازی روابط با برخی کشورهاست بداند کوچک‌ترین حرکت آن‌ها از چشم ما مخفی نیست و اگر کوچکترین خطایی از آن‌ها سر بزند، پاسخ ما در مرکز رژیم صهیونیستی خواهد بود و نیروهای مسلح ما آن‌ها را آرام نخواهند گذاشت.
رییس‌جمهور ایران با بیان اینکه کوچکترین تحرک دشمن از چشمان تیزبین نیروهای مسلح آن کشور مخفی نخواهد ماند، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی که به دنبال عادی‌سازی روابط با برخی از کشورهای منطقه است بداند کوچکترین حرکت او هرگز از چشمان تیزبین و اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح و امنیتی ایران مخفی نخواهد ماند.
رییسی با تاکید بر اینکه هرگونه تحرک رژیم صهیونیستی علیه ایران، پاسخ قاطع نیروهای مسلح ایران را به دنبال خواهد داشت، به سران این رژیم گوشزد کرد: بدانید قدرت عظیم و مهیب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای شما را آرام نخواهد گذاشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا