آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادثحکومت

رییس جمهور به فرماندهان جدید پولیس ولسوالی‌ها: با رفتن تان انگیزه، مدیریت، تعهد و تحرک خواهد آمد

رییس جمهور محمد اشرف غنی شامگاه روز گذشته در مراسم معرفی فرمانده جدید پولیس ۱۰۰ ولسوالی، خطاب به آنان گفت که با رفتن شما ثروت ملی افغانستان به کار افتاده و تحولات و ترقی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دید، محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور شامگاه روز شنبه(۲۷ میزان) در مراسم معرفی ۱۰۰ تن از فرماندهان جدیدالتقرر پولیس ولسوالی‌های کشور، اشتراک و سخنرانی کرد.
در این مراسم، حمدالله محب مشاور امنیت ملی گفت که بنابر هدایت رییس جمهور کمیته‌ای به منظور ارزیابی فرماندهان پولیس ولسوالی‌ها توظیف گردید.
وی گفت که در مرحله اول ۱۰۰ تن از بریدملان و افسران در یک پروسه شفاف انتخاب و همچنان تثبیت رتبه شدند.
در همین حال، امرالله صالح معاون اول رییس جمهور گفت که امروز فرصت واقعاً با افتخار و نادر فراهم شده است. وی افزود که انگیزه، سوق و اداره و امکانات سه عنصر مهم است که باعث موفقیت شما می‌گردد و باید این عناصر را جداً مد نظر گیرید.
امرالله صالح افزود که شما باید در کارهای تان تعادل را در نظر بگیرید، با هر قشر جامعه به نیکی رفتار کنید و از اراضی باید شناخت داشته و در راستای تجرید و عقب زدن دشمن با مردم هماهنگ باشید.
معاون اول رییس جمهور خطاب به آنان، گفت که در محدودۀ ولسوالی‌ها باقی نمانید و سرمایه گذاری تان را بالای دهکده کنید. شما نمایندۀ رییس جمهور و نظام هستید و قضاوت مردم بر اساس کارکردهای تان می‌باشد.
از سویی هم، رییس جمهور غنی خطاب به فرماندهان جدیدالتقرر پولیس ولسوالی‌ها، گفت که با رفتن تان به ولسوالی‌ها، در آنجا انگیزه، مدیریت، تعهد و تحرک خواهد آمد که در تاریخ افغانستان بی‌نظیر خواهد بود.
رییس جمهور افزود: شما به خاطری انتخاب شده‌اید که با دل و جان بر مملکت باورمند هستید و قربانی داده‌اید. ملت تعهد و فداکاری می‌خواهد و شما فرزندان متعهد و فداکار هستید.
رئیس جمهور گفت که هویت تان، تنها هویت ملی باشد و باید آغوش تان برای مردم باز باشد و با رفتن تان ماحول را تغییر مثبت دهید.
وی به مسئولین سکتور امنیتی و دفاعی هدایت داد که به فرماندهان متذکره توجه و تماس دوامدار داشته باشند.
همچنان رییس جمهور خاطرنشان کرد که با رفتن فرماندهان پولیس ۱۰۰ ولسوالی، ثروت ملی افغانستان به کار انداخته خواهد شد و زمینۀ اعمار کشور به صورت همه جانبه فراهم می‌گردد.
رییس جمهور در اخیر سخنانش با تاکید بر این که شما حمایت سرقوماندان اعلی قوای مسلح را با خود دارید، گفت: ثابت کنید که با هموطنان تان ابریشم و با دشمنان وطن مشت فولادین هستید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا