آخرین اخبارافغانستانحکومت

رییس ستاد ارتش و فرمانده سپاه عملیات‌های خاص با حضور مشاور امنیت ملی معرفی شد

هبت‌الله علی‌زی رییس جدید ستاد ارتش کشور و سید سمیع سادات فرمانده تازه سپاه عملیات‌های خاص با حضور حمدالله محب مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان معرفی شد. هبت‌الله علی‌زی به تازگی به عنوان رییس ستاد ارتش گماشته شده است.


به گزارش خبرگزاری دید، حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشور در نشستی که جنرال هبت‌الله علیزی به حیث رییس جدید ستاد وزارت دفاع ملی و جنرال سید سمیع سادات به عنوان فرمانده سپاه عملیات‌های خاص معرفی شدند، شرکت کرد.
مشاور امنیت ملی تعیین رییس جدید ستاد وزارت دفاع ملی و فرمانده تازه سپاه عملیات‌های خاص را بر اساس اصل تغییر و تبدیل مبارک گفت.


داکتر محب گفت که دشمن می‌خواهد برای افغان‌ها روزهای تاریک را بیاورد، اما مورال سربازان ما بلند است و با قهرمانی از خاک و مردم‌شان دفاع مقدس می‌کنند.
جنرال علی‌زی در سخنانش گفت که بر تعبیه‌ سریع نیروها کار می‌کنیم و تمام امکانات، مانند طیاره‌ها، تانک‌ها و پرسونل را داریم و با فضل خداوند این جنگ را می‌بَریم.


او گفت که دشمن خوشحالی کوتاهش را این‌قدر زود تجلیل نکند، زیرا ما در دفاع پاک از جمهوریت اسلامی، بیرق ملی و احکام قرآنی‌مان تا مرگ می‌جنگیم.
مشاور امنیت ملی گفت که مسئولیت ما این است که نسل آینده را از جنگ نجات بدهیم و سکتور امنیتی با هماهنگی و همکاری بهتر، بسیار زود بتواند وضعیت را کنترول کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا