آخرین اخبار

سرمایه‌گذاری یک شرکت خصوصی در مزار شریف سبب اشتغال هزاران تن شد

مسئولین شرکت ساختمانی محب می‌گویند: پروژه ساختمانی با ارزش ۶۰ میلیون دالر در مزار شریف، در دست اعمار دارند، که در آن هزاران تن شامل کار شده‌اند .
به گزارش خبرگزاری دید، انجنیر احمد الله شفیع، مدیر فروش و بازاریابی مجموعه ساختمانی«محب» به خبرنگاران گفت: آنان پروژه ساختمانی در مرکز شهر مزار شریف را زیر کار گرفته‌اند که با راه‌اندازی این پروژه برای چندین هزار تن زمینه کار و اشتغال فراهم شده است.
وی همچنان گفت شرکت مذکور ۶۰ میلیون دالر در بخش ساختمانی در مزار شریف سرمایه‌گذاری کرده است که مجموعه رهایشی– تجارتی محب در مزار شریف تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید .
آقای شفیع همچنان می‌افزاید: مجموعه ساختمانی در حال ساخت، شامل بخش‌های مختلف رهایشی، فروشگاه‌های مدرن دارای سالن‌های مختلف، که در آن محصولات داخلی و خارجی به فروش می‌رسد و نیز جای مناسب برای دفاتر شرکت های تولیدی و تجارتی در نظر گرفته شده‌است.
داکتر محمد افضل، حدید رییس شورای ولایتی بلخ که از این مرکز ساختمانی دیدن کرده است، ساخت این مرکز را آغاز خوبی برای ترقی و پیشرفت و ترقی مزار شریف دانست.
وی سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف داخل کشور را سبب رشد اقتصاد و از بین‌رفتن بی‌کاری و نیازمندی اقتصادی مردم افغانستان دانست.
گفتنی است که شرکت محب همزمان مجموعه ساختمانی رهایشی– تجارتی مشابه در شهر کابل نیز در حال اعمار دارد که تا یک سال آینده به بهره‌برداری سپرده می‌شود.
مسئولین این شرکت هدف شان از سرمایه‌گذاری در کشور را احساس مسئولیت نسبت به جامعه، ایجاد اشتغال برای مردم و فراهم‌آوری تسهیلات مناسب برای علاقه‌مندان عنوان کرده‌اند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا