آخرین اخبارافغانستانسیاست

سرور دانش: استراتیژی حکومت تغییر می‌کند

حکومت پس از حمله تروریستی اخیر در شفاخانه سردار محمد داودخان، تصمیم گرفته است که دیگر منتظر صلح نخواهد نشست.
به گزارش خبرگزاری دید، معاون دوم رییس‌جمهور کشور در واکنش به حمله خونین تروریستی روز چهارشنبه (۱۸ حوت) در کابل گفت که بار دیگر دشمنان کوردل مردم با زیر پا نهادن تمام معیارهای انسانی و موازین بین‌المللی، به شفاخانه سردار محمد داودخان که در آن داکتران مشغول تداوی بیماران بوده‌اند، اوج قساوت و وحشی‌گری خود را به نمایش گذاشتند و ده‌ها تن از هم‌وطنان عزیز ما را شهید و مجروح کردند.
وی افزود: حمله تروریستی به شفاخانه سردار محمد داودخان در شهر کابل، همه امیدها به مذاکره و صلح با دشمنان مردم افغانستان را بر باد داد و دولت دیگر منتظر صلح نخواهد نشست.
آقای دانش تاکید کرد: دولت و ملت افغانستان هرگز این عمل ضد بشری و وحشیانه و نیز حوادث ناگوار ماه‌های گذشته را فراموش نخواهند کرد و با عزم قاطع و اراده استوار، فرزندان قهرمان کشور پاسخ جدی به تروریستان و حامیان آنها خواهند داد.
معاون دوم رییس‌جمهوری تصریح کرد: گزارش‌های موثق کشفی و استخباراتی وجود دارد که نشان می‌دهد، تمام این حملات از سوی حامیان تروریستان در خارج از افغانستان طراحی شده و توسط مزدوران داخلی با همکاری بیگانگان و ترویست‌ها، علیه مردم ما به اجرا درآمده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: افغانستان در قالب نیروهای امنیتی کشور از ذره ذره خاک وطن و جان هموطنان خود دفاع خواهند کرد و انتقام خون آنان را از تروریست‌ها و باداران خارجی‌شان خواهند گرفت.
آقای دانش تاکید کرد که دولت همگام با مردم خود، در برابر دشمنان ایستاده‌اند و زمان آن رسیده تا تصمیمات جدی‌تری با مشوره احزاب، شخصت‌های جهادی و سیاسی و تمام اقشار مختلف جامعه، اتخاذ و عملی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا