آخرین اخباراجتماعافغانستانامنیت و حوادثحکومت

سرپرست‌وزیر دفاع پروان رفت

وزارت دفاع ملی کشور اعلام کرد که پس از حادثه مهیب جاری شدن سیلاب‌های بامداد امروز در ولایت پروان، اسدالله خالد سرپرست این وزارت به شهر چاریکار سفر کرده است.

به گزارش خبرگزاری دید، وزارت دفاع ملی کشور امروز جهار‌شنبه (۵ سنبله) طی خبرنامه‌ای اعلام کرد که اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع ملی برای بررسی و رسیدگی به مشکل آسیب دیده‌های سیلاب شب گذشته، صبح امروز به ولایت پروان سفر کرد و با رهبری ولایت و بزرگان پروان در باره چگونگی کمک رسانی به آسیب دیده‌ها بحث و گفت‌وگو کرد.
در خبرنامه آمده است که اسدالله خالد به مردم پروان اطمینان داد که اردوی ملی تنها بخاطر جنگ نیست بلکه در هر حالت در کنار مردم شان هستند و از هیچ نوع تلاش به خاطر کمک به آسیب دیده‌ها دریغ نخواهند ورزید.
همچنان در خبرنامه گفته شده که تاکنون وزارت دفاع ملی، وسایل نقلیه (بلدوزر، لودر و اسکواتور) را جهت پاکسازی راه‌ها از گل و لای فراهم ساخته و قرار است بسته‌های کمکی مواد غذایی نیز به آسیب دیده‌ها توزیع گردد.
شب گذشته سیلاب‌های مهیبی در پروان جاری شد که تاکنون به گفته مسئولان محلی دست کم ۷۰ کشته و ۹۵ زخمی که در میان آنان زنان و کودکان نیز هستند، برجای گذاشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا