آخرین اخباراسلایدشوافغانستانخبر های مهمسیاست

رییس جمهور به پولیس:

سه ماه مهلت دارید تا امنیت کامل را در شهر کابل تامین کنید!

کارکردهای زون سوم امنیتی شهر کابل در نشستی با اشتراک مسئولان بلندپایه امنیتی، از سوی رییس جمهور غنی بررسی شده و به پولیس مهلت سه ماهه داده شد که امنیت شهر کابل را تامین کند.

کارکردهای زون سوم امنیتی شهر کابل در نشستی با اشتراک مسئولان بلندپایه امنیتی، از سوی رییس جمهور غنی بررسی شده و به پولیس مهلت سه ماهه داده شد که امنیت شهر کابل را تامین کند.
به گزارش خبرگزاری دید، در این نشست که شام روز گذشته در ارگ انجام شد و معین اول وزارت امور داخله، معین ارشد امنیتی، فرمانده پولیس کابل و مسئولان زون سوم امنیتی و آمرین حوزه‌های آن زون حضور داشتند، مسئولان زون مذکور گزارش شان را در مورد اصلاحات در نهادهای امنیتی، تامین امنیت بهتر مردم و مبارزه با شبکه‌های جرمی به رییس جمهور ارائه کردند.
رییس جمهور غنی گفت: من و مردم افغانستان از کارکردهای پولیس رضایت نداریم و شما تاهنوز‌ نتوانسته‌اید که در خصوص مشکلات امنیتی مردم و پایین آوردن سطح جرایم، نتایج قناعت بخش به دست آورید.
آقای غنی ضمن ابراز عدم رضایت از کار پولیس، به آن سه ماه مهلت داد تا خود را در زمینۀ تامین بهتر امنیت، مبارزه با فساد و آوردن اصلاحات ثابت سازند و افزود که مشکلات مردم باید به گونه بنیادی حل گردد و مشارکت مردم در تامین امنیت مهم است.
محمد اشرف غنی تصریح کرد که جرایم در شهر کابل هنوز هم زندگی مردم را تهدید می‌کند و مردم احساس مصئونیت نمی‌کنند.
وی افزود که باید در برابر قاچاقبران مواد مخدر، شبکه‌های جرمی و قانون شکنان اقدامات جدی صورت گیرد، از قاچاق و فروش مواد مخدر جلوگیری شود و در نهادهای امنیتی تغییرات و اصلاحات اساسی به میان آید.

رییس جمهور خاطرنشان کرد که پلان امنیتی منظم و همه جانبه برای کابل طرح و تحت نظارت جدی عملی شود تا امنیت کامل در کابل تامین گردد.
با این همه، شهر کابل در چند ماه پسین شاهد موارد جرمی بی‌شمار بوده و باشندگان برخی مناطق شهر پس از تاریک شدن هوا احساس امنیت نمی‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا