آخرین اخباراجتماعافغانستانامنیت و حوادث

شریفی: کودکانم را لت‌وکوب کردند و همسرم به کوما رفت

خبرگزاری دید: احسان‌الله شریفی خبرنگار محلی در کندز می‌گوید افراد مسلح به داخل خانه‌اش شده و ضمن لت‌وکوب شدید همسر و فرزندانش، اموال خانه‌اش را نیز نابود کرده‌اند.

طبق گفته‌های شریفی، این رویداد روز پنجشنبه(۹ جدی) رخ داده است.

شریفی می‌گوید پس از این رویداد، از سوی «افراد مشکوک» تحت تعقیب است و تهدیدها باعث شده است که دیگر نتواند از خانه بیرون شود.

آقای شریفی قبلاً در رادیو تلوزیون ملی کندز کار می‌کرد و در ماه‌های گذشته رو به شغل آزاد آورده است.

این خبرنگار به رسانه‌ها گفته که همسر او بر اثر جراحات ناشی از این رویداد، به حالت کوما رفته بود و پس از چند روز شب دوشنبه ۱۲ جدی به هوش آمد.

آقای شریفی در یادداشتی در صفحه فیسبوکش نیز این‌گونه روایت می‌کند: «هنگامی‌ که من از این ماجرا خبر شدم به خانه‌ام آمدم و خانمم را با کودکان افتاده و خون‌آلود دیدم، همه‌جا پر از خون بود و خانمم کاملاً در بی‌هوشی قرار داشت، دست‌ و پای کودکان بسته و آنان نیز در وضعیت بد‌ روحی در سطح‌ خانه افتاده بودند».

به گفته شریفی، حمله‌کنندگان همسر و فرزندان او را تهدید به مرگ کرده‌اند.

در تصاویری که او از خانه‌اش پس از وقوع این حمله منتشر کرده، دیوارها و کف اتاق با لکه‌های سرخ خون دیده می‌شود.

آقای شریفی می‌گوید که پس از این رویداد، به نهادهای امنیتی طا-لبان مراجعه کرده است، برایش گفته‌ شده که عاملان «تحت پیگرد هستند» و غیر از این، با گذشت چند روز تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

او افزود که علت این‌ را که چرا این افراد به خانه‌اش یورش برده‌اند و چنین بی‌رحمانه اعضای خانواده‌اش را لت‌وکوب کرده‌اند، نمی‌داند.

به گفته او، کودکانش بر اثر این رویداد آسیب شدید روانی دیده‌اند و حتی نمی‌توانند مادرشان را ببینند.

او می‌گوید که حمله کنندگان اموال خانه‌اش را نیز «غارت» و نابود کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا