آخرین اخبارافغانستانخبر های مهمسیاست

شورای امنیت ملی: هیچ وکیلی با این نهاد روابط پنهانی ندارد

دفتر شورای امنیت ملی کشور می‌گوید که هیچ عضو پارلمان با این نهاد روابط پنهانی ندارد و شورای امنیت ملی نیز به کسی کمک مالی نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری دید، شورای امنیت ملی با نشر خبرنامه‌ای امروز شنبه(۸قوس) با رد شایعات مبنی بر ارتباط پنهانی برخی اعضای پارلمان با این نهاد، می‌گوید که شورای امنیت ملی با کسی روابط پنهانی ندارد.
در اعلامیه آمده: اخیراً در رسانه‌های اجتماعی خبری دست به دست می‌گردد که گویا بعضی از اعضای محترم ولسی جرگه با دفتر شورای امنیت ملی ارتباطات پنهانی دارند و از این آدرس کمک مالی بدست می‌آورند.
همچنان در بخشی از اعلامیه این موضوع شدیداً رد شده است: دفتر شورای امنیت ملی دولت جمهوری اسلامی افغانستان به عنوان عالی‌ترین ارگان تقنینی به جایگاه و اعضای شورای ملی کاملاً احترام داشته و این چنین خبرها را بی‌اساس خوانده و رد می‌ کند.
شورای امنیت ملی کشور نشر چنین خبرها را مربوط حلقات مغرض دانسته و هدف آن را ایجاد تنش و تشنج میان قوای ثلاثه دولت خوانده است.
بر بنیاد اعلامیه، دفتر شورای امنیت ملی در کنار احترام به تمامی اعضای شورای ملی افغانستان تلاش می‌ورزد تا هماهنگی‌ها میان حکومت و پارلمان افزایش یافته و جهت حل مشکلات در کشور با تمامی اعضای محترم شورای ملی ارتباط کاری داشته باشد و همیشه این ارتباط را حفظ نماید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا