آخرین اخباراجتماعافغانستان

شورای ولایتی بلخ: عمل‌کرد حکومت در قبال مردم دوگانه است

شماری از فعالان مدنی، خبرنگاران و نماینده‌های شورای ولایتی بلخ در همایشی؛ حملات اخیر تروریستی را در نقاط مختلف کشور محکوم کرده و می‌گویند دو رنگی در عمل‌کرد حکومت باعث به خاک و خون کشیده شدن مردم شده است.
به گزارش خبرگزاری دید، شماری از فعالان مدنی، خبرنگاران و نماینده‌های شورای ولایتی بلخ در همایشی، حمله انتحاری در جلال‌آباد و کابل را محکوم کردند.
محمد هاشم عظیمی وکیل منتخب مردم در شورای ولایتی می‌گوید: دو رنگی در عمل‌کرد حکومت باعث شده تا دشمن از دریچه‌های مختلف وارد جامعه شده و مردم را به خاک و خون بکشد.
عظیمی می‌افزاید: دولت آن‌چنان که باید با تروریستان مقابله نمی‌کند و در عین ‌حال با رفتار دوگانه، باعث تفرقه در بین مردم می‌شود.
از سویی هم، سمیرا خیرخواه فعال حقوق زنان در ولایت بلخ می‌گوید: ما به حکومتی ارج قایل هستیم که به جان و مال مردم اهمیت قایل نیست.
خیرخواه اضافه می‌کند؛ در شرایط کنونی که ناامنی در تمام ولایت‌های افغانستان گسترش یافته و دامنه آن به ولایت بلخ هم رسیده است، ما باید اتحاد خود را حفظ کنیم و در همکاری با حکومت محلی از گسترش ناامنی در ولایت‌مان جلوگیری کنیم.
پنجشنبه هفته پیش و روز گذشته حملات انتحاری بر مرکز تبیان در کابل و مراسم جنازه‌ای در جلال‌آباد، نزدیک به ۶۰ نفر کشته شده و بیشتر از ۱۰۰ نفر دیگر زخم برداشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا