آخرین اخبارسیاست

داکتر عبدالله:

شورای ولایتی و جامعه مدنی پل مطمئن میان دولت و ملت است

داکتر عبدالله، رییس اجرائیه کشور در دیداری با اعضای جامعه مدنی و شورای ولایتی بامیان گفت: جامعه مدنی و شورای ولایتی پل مطمئن بین دولت و ملت بوده و وظیفه‌شان درمیان گذاشتن مشکلات ملت به دولت است.
به گزارش خبرگزاری دید، در این دیدار فعالان مدنی بامیان خواست‌ها و مشکلات عمده‌ی این ولایت را مطرح کرده و خواهان رسیده‌گی به آن شدند.
اسماعیل ذکی، هماهنگ‌کننده جامعه مدنی، نبود میدان هوایی استاندارد، نبود برق و کمبود نیروهای پولیس ملی را از جمله مشکلاتی خواند که بامیانی‌ها با آن مواجه هستند.
گفته می‌شود در این سفر، داکتر عبدالله با حضور تعدادی از وزیران کشور و مقامات محلی بامیان، ۲ باب تعمیر دانشکده علوم اجتماعی و زمین شناسی را در دانشگاه بامیان افتتاح کرد.
محمد طاهر زهیر، والی بامیان می‌گوید: با آنکه ایجاد این دو تعمیر اندک مشکلات این دانشگاه را حل می‌کند اما مشکلات زیربنایی این دانشگاه هم‌چنان پابرجاست.
عبدالطیف روشان، سرپرست وزارت تحصیلات عالی کشور گفت: حضور پرشور بانوان در دانشگاه بامیان امیدوارکننده بوده، در حالی که حضور بانوان در سایر دانشگاه‌های کشور بسیار کم‌رنگ است.
داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجرائیه کشور در این مراسم گفت: مردم بامیان افتخار حضور جوانان‌شان در دانشگاه‌ها و مراکز تعلیمی را داشته و باید این افتخار را همیشه حفظ کنند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا