آخرین اخبارجهانسیاست

شگفت‌زدگی مسلمانان از دعوت نیکی میناژ برای اجرای کنسرت در عربستان

نیکی میناژ خواننده معروف امریکایی تا دو هفته دیگر در عربستان سعودی به‌روی صحنه خواهد رفت.

نیکی میناژ خواننده معروف امریکایی تا دو هفته دیگر در عربستان سعودی به‌روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش خبرگزاری دید، پس از ماریا کری نیکی میناژ خواننده مشهور امریکایی دعوت عربستان سعودی را پذیرفت و تا دو هفته دیگر در جشنواره موسیقی ریاض به‌روی صحنه خواهد رفت.
این خواننده امریکایی در کنار این که به ملکه رپ مشهور است، به برهنگی، شعرهای بی‌پروای مربوط به روابط جنسی و هم‌جنسگرایی نیز شهرت دارد.
با این حال، این اقدام عربستان با انتقاد تند شماری از شهروندان این کشور مواجه شده است و یکی از زنان عربستانی در فلمی که در توییترش منتشر کرده، می‌گوید: چطور عربستان اجازه اجرای برنامه به خانم میناژ را صادر کرده اما از زنان عربستانی می‌خواهد با چادر عربی در جامعه حاضر شوند.
این زن در فیلمش می‌گوید: او (نیکی میناژ) می‌خواهد باسنش را تکان دهد. تمام شعرهایش هم نامناسب و درباره روابط جنسی و تکان دادن باسن است، بعد شما از من می‌خواهید که چادر عربی به سر کنم؟ واقعا چه می‌گویید؟
در همین حال، شماری نیز گفته‌اند که خانم میناژ از یک طرف در صفوف افتخار همجنس‌گرایان شرکت می‌کند و از آن طرف به عربستان می‌رود که همجنس‌گرایی را جرم می‌پندارد و برایش حکم اعدام می‌برد.
این در حالیست که پیش از این ماریا کری و نلی از خوانندگان امریکایی به دعوت شاهزاده عربستان سعودی به این کشور رفتند و به اجرای کنسرت‌ پرداختند که این اقدام با انتقادهای تند شهروندان عربستان و جهان مواجه شد.
با این حال، چندی پیش یک دیسکو که در آن مرد و زن در آغوش همدیگر می‌رقصند، تحت عنوان دیسکوی حلال در این کشور افتتاح شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا