آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

صالح از دریافت سرنخ‌های زیادی از حمله بر دانشگاه کابل و کوثر دانش خبرداد

معاون نخست رییس جمهور می‌گوید که در بررسی‌های اجمالی و تحقیقات صورت گرفته از حمله بر دانشگاه کابل و مرکز آموزشی کوثر دانش، سرنخ های زیادی به دست آمده که جزئیات آن در آینده شریک خواهد شد. او تاکید کرده که این حملات بدون آدرس باقی نمی‌ماند.

به گزارش خبرگزاری دید، امرالله صالح معاون اول رییس جمهور امروز شنبه(۱۷عقرب) در توییترش نوشته که بررسی اجمالی از پیشرفت در تحقیقات و پیگیری حمله بر دانشگاه کابل و آموزشگاه کوثردانش صورت گرفت.
صالح نوشته که «سرنخ های زیادی به دست آمده است. هیچ امکان ندارد که این جنایت‌ها، بی آدرس باقی بماند».
او افزوده که «به خاطر رعایت مصئونیت عملیاتی در این مرحله از دادن جزئیات ابا می‌ورزیم، ولی آن روز دیر نیست که مردم ببینند کدام دست‌ها دخیل بود و من تقاضای محکمه علنی را خواهم کرد».
معاون اول رییس جمهور بیان کرده که «به امنیت ملی و پولیس ملی هدایت داده شد که پوشش محله به محله را صد برابر سریع بسازند و تمام امکانات مادی و تخنیکی که مورد نیاز است در اختیارشان هم قرار داده شده و هم قرار داده خواهد شد».
این اظهارات آقای صالح در حالی مطرح می‌شود که دوشنبه هفته گذشته، تعدادی از تروریستان بر دانشگاه کابل حمله کردند که در آن حمله ۲۲ تن کشته شده و حدود ۳۰ تن دیگر نیز زخم برداشت.
حدود سه هفته قبل نیز یک تروریست خود را در میان تعدادی از دانش‌آموزان در غرب کابل منفجر کرد که در نتیجه بیش از ۲۴ نفر جان باخته و ۵۷ تن دیگر نیز زخمی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا